Recenzie (1 243)
Westernstory (2011)
Bože, to byla pitomost. Nezasmála jsem se ani jednou a do teď nemůžu pochopit proč takové filmy vůbec vznikají.
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Hlavní hrdina mi přišel šíleně nesympatický, příběh ok, ale zpracování mi nesedlo. 2,5*
V Bruggách (2008)
Bruggy jsou fakt pěkné město, ale jediná scéna kterou si z celého filmu pamatuju je ta s obtloustlými turisty u výstupu na věž. Slabší 3*
Vetřelci a lovci - Zrozen bez porodu (2009) (epizóda)
3* za Simonu Stašovou a za to že jsem se i trošku bála;)
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
Suchet jako Poirot je naprosto dokonalý. Jeden z mála serialů, kde jsem nevynechala jediný díl a těšila se na opakování. 5*
Dokonalý trik (2006)
Asi o chlup lepší než Iluzionista, pěkný film o rivalitě mezi kouzelníky.
Centurion (2010)
Hektolitry krve, mraky mrtvol, snad v celém filmu není minuta aby někdo někoho nezabil...ale má to pěkný konec;)
Princ a pruďas (2011)
Několikrát jsem se zasmála, ale vidět to stačilo jednou. "Minotaurovi roh neuřízneš" :o)
Šéfe, som v tom! (2009)
Tak tohle bylo víc trapné než vtipné a přitom námět vypadal slibně:( 1,5*
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Na začátku se mi to opravdu líbilo- a to jsem od Manuely nevydržela žádnou jinou telenovelu sledovat až o konce. Závěrečných několik desítek dilů bylo už hodně o mimo. Hodně mě taky pobavily názory typu: " jak to Nova mohla dávat v hlavním vysílacím čase?" - pro mne je tedy větší peklo Ordinace a podobné kraviny. 2,5*