Recenzie (1 243)
Ruiny (2008)
Nebylo to zlý, možná kdybych nečetla dřív knížku tak dám i lepší hodnocení. Z filmu se mi vybaví snad jen ta amputace nohy(blicí smajlík:)
Okno do dvora (1954)
Zklamání, první hodina je o ničem, akční je pouze poslední třetina.
História násilia (2005)
Hodně násilných scén, ale tenhle film se mi opravdu dostal pod kůži, viděla jsem ho už před lety a je pro mě nezapomenutelný.
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Na Pohlreichovy hlášky se těším - vždy to sedne jak prdel na hrnec. Ale teď vážně - vůbec jsem netušila v jakém bordelu se taky dá připravovat jídlo8-( Pěkné hospody, ktere stojí za návštěvu: U Štěpána - Vojetice, U Zběhlíka - Čistá u Litomyšle, U Tlustých - Lednice, Georgia - Slunečná, Hotel Rosa-Zlatý potok, Plevel - Vršovice, Na Kačabce - Hostivař, Pohádková hospoda - Rožnov.
Kuky se vrací (2010)
Nuda, a hodně mi vadilo mluvení Kukyho ústy Zdeňka Svěráka:(
Boh múch (1990)
Film jsem si vybrala jen podle názvu, knihu neznám. Vzrušující podívaná co dokáže udělat pustý ostrov se skupinou dětí, na osud Čuňase dlouho nezapomenu.
Panika v Needle Parku (1971)
Přesvědčivé, ale na mě málo akční. 2,5*
Panství Downton (2010) (seriál)
Nevim jak to ohodnotit, viděla jsem pouze první díl a přišlo mi strašně dlouhé a o ničem;(
Falošný princ (1984)
Tuhle pohádku jsem nikdy neměla moc ráda, možná kvůli nepříjemné jehle. 2,5 *
Agatha Christie's Poirot - Smrť na Níle (2004) (epizóda)
Tak tohle se mi líbilo mnohem víc než verze ze 70. let - Suchet je v roli Poirota vtipný a nenucený.