Recenzie (1 243)
Iluzionista (2006)
Iluzionista mě mile překvapil, nějak jsem furt čekala, že to blbě dopadne a ono ne;) Líp hodnotím za překvapivý závěr a Vinohradské divadlo;)
Súboj bojovníkov (2006)
Málokterý válečný film mě osloví a zde mi vadila jistá asijská krutost. A jako u většiny asijských filmů jsem měla problém s identifikací postav. Slabší 3*.
Mladí muži za pultem (1994)
Juj, tak tohle mi vůbec nesedlo. Zasmála jsem se jen mrtvole na záchodě a pár hláškám zákazníků, jinak nuda.
Vianoce na štvrtú (2008)
Prostě trošku jiné Vánoce a to se mi libí. Třeba ta scéna s těhotenským testem;)
Ctihodný občan (2009)
Opravdu akční film, ke konci to akorát nechce moc přemýšlet jak se určité věci mohly stát, zatím opravdu nechápu jak se kufřík s výbušninou dostal tak rychle do cely8-)
Venkovský učitel (2008)
Drama jako takové nemusím. Viděno 2x, a i po pár letech mi na tomhle filmu něco nesedne. Lepší 3*.
Den D (2008) (relácia)
Pěkně udělaný pořad a pro některého učastníka dobrá reklama i bez investice. Dobrý projekt byl třeba dřevěný koník pro děti, či židle jako rehabilitační pomůcka.
Klopanie na nebeskú bránu (1997)
Od začátku se jsem to porovnávala s Než jsi pro nás přijde. Pár humorných scén by se našlo, ale celé je takové německé. 2,5*
Putování s domácími zvířaty (2007)
Ruské filmy neznám, tento byl moc poetický, ale závěr se tím chlapcem to trošku napravil.
Monštrum (2003)
Něco tak depresivního jsem už dlouho neviděla, ale role prostitutky je zahraná tak přesvedčivě až mi běhá mráz po zádech. 3,5*