Recenzie (1 243)
Poslední lup (1987)
Temnota, pavučiny, František Husák v ženské roli - ale takové asi experimentální filmy nemám vůbec ráda.
Sex a slobodná matka (2003) (TV film)
Samá klišé a horší dialogy jsem snad ještě neviděla.
Donšajni (2013)
Operu mám celkem ráda, ale kombinace pro mě vážné opery, s hodně prdlým zivotem umělců byla zvláštní, ale i celkem pobavila.
Detektív Down (2013)
Výjimečný film - námětem, i když provedení vypadalo poněkud bezradně. Chvilku komedie, pak něco rozpačitého, a konec takový neuvěřitelný. Detektiv Down je asi prvni i poslední objímající a bonbony nabízející detektiv na světě. 4* za hlavního hrdinu a Prahu :)
Miesta (2014)
Divný, nudný a úplně zbytečný. S filmy Radima Špačka mám problém. Slabé 2*
Nemocnice Motol (2016) (relácia)
Zajímavý pořad, ale na mě tam bylo moc dětské onkologie. Jinak ale klobou dolů a MUDr. Kolouch je frajer.
Dedo je lotor (2016)
Tak polovina oblíbených uživatelů zde ohodnotila tento film buď odpadem a nebo 4* Já to vidím tak, že to vtipný převládalo a jediný co mně vadilo byly trapný sprostý kecy dědy. Pobavila mě vcěla na pláži, vězení a dvojice policajtů, dealer, zkušební svatební hostina, lesbická dcera a oreo :)) 3,5*
Panoptikum Města pražského - Příběh z dovolené (1987) (epizóda)
Jeden z mála příběhů, které si pamatuji z dětství. Teda pamatovala jsem si jen jak pan Bouše sháněl špacírku;)
Superchlapi (2016) (relácia)
Tak nejlíp to vystihnul Luďěk Staněk ve svém Pořadu, díl 24. Parta zoufalců se připravuje na triatlon a nepomůže tomu ani dramatická hudba. 1* za výběr účastníků :)
Ohnivé kura (2016) (seriál)
Na Kuře jsem začala koukat protože jsem myslela, že má jen deset dílů. Babčáková a Polišenská mají alespoň vtipné role, jinak je to mizérie, ale furt lepší než třeba Ordinace. edit 2018 líbily se mi dialogy a celkem to bylo i vtipné