Posledné recenzie (1 878)
Duna: Časť druhá (2024)
Au! Slibovali mi po jedničce dechberoucí fantastický film. A pak ještě ty procenta tady ... Dvojka se snaží být rychlejší, pestřejší a akčnější. Na stejně suchém základu, jak jednička. Přidali ještě silnou náboženskou linku. A celé je to zpracované nějak divně a tím myslím i děj samotný. Prostě mě to nebavilo.
Duna (2021)
Jen jsem si potvrdil, že jsem od filmu toho moc nečekal. Zdlouhavé, bez spádového děje. Snaha o velikánský film bez patřičného náboje. A odtažitě studené podání.
Zbrojnice - Série 3 (2019) (séria)
Docela propad. Akce, které jsem chválil, dostávají menší prostor a bohužel někdy i menší grády. Zato přehled osobních životů jede jak na přehlídce. A bolí, že jsou to samé stupidnosti. Chválení a pardonování černých občanů. Sympatická lesba žije s párem muž a žena a diví se, že se nevěnují naplno jen jí. A všichni věří v dobro a dávají další šance.
Posledný denníček (73)
ST. PATRICS DAY
15.3.2024
Nová Synagoga, VELKÉ MEZIŘÍČÍ
Hodnocení: 85%
Pocity: Příjemný večer s irskou hudbou. Kapela z Třebíče měla výborné sólisty, pochvala hlavně houslistce. Pražáci měli tvrdší podání a celkový dojem z jejich vystoupení kazil (jaký div?) zvukař. Přepálená basa a záklaďák, ostatní nástroje i zpěv v tom zanikaly. Škoda. Potěšilo i několik tanců od Veselých kopýtek. Nechyběla ani nabídka nějaké irské stravy, čepovaný Guinness (byl výtečný), irská whisky a tak. Co víc na páteční večer?