Recenzie (1 243)
Zlodejka kníh (2013)
Kdybych nečetla knihu tak dávám filmu 3* - zpracování mi připomnělo Pianistu.
U muziky na Silvestra (2007) (relácia)
Vysoké hodnocení je sice v posledních letech jen za to, že je to jediný "silvestrovský/novoroční" pořad na který se těším.
Vlk z Wall Street (2013)
Sedět v kině tři hodiny a koukat jak si Belfort a jeho kolegové užívají koks, chlast a sex mi teda nepřišlo vůbec zábavný, popravdě řečeno to bylo utrpení, návštěvník vedle se furt blbě smál a navíc trpěl plynatostí...
Večierok (1968)
Humor dle mého gusta vypadá trochu jinak. Večírek mě zklamal a byl moc dlouhý, sice jsem se několikrát pousmála, ale bylo tam i hodně trapných míst. Zde v komentářích mi přišlo docela trefné srovnání s Boratem - ten mě taky nějak minul -v souvislosti s Boratem mě pobavilo video kde kazašské sportovkyni zahráli při předání medaile omylem hymnu z Borata8-)
Ucho (1970)
Andulko šafářova, flašku máš vždycky doma...brr, tak nadčasové....
Rakvičkárna (1966)
Hnusné loutky a podivný příběh. 2*
Restaurace U prince (2005) (TV film)
Tak nevím, pro mne to moc veselá pohádka nebyla. Princ Filip si rád odskočí zavařit do obyčejné hospody a princezna Róza-Růžena zas neumí škrábat brambory, ale pěkně hraje na flétnu. 3*
Fišpánská jablíčka (2008) (TV film)
Celkem vtipná Laudonie - Bára Hrzánová a čaroděj Herdek - Pavel Zedníček a písníčka... my na trůně pobudem, my už vocuď nepudem... :o)
Zlatovláska (1973) (TV film)
Od dětství tuhle pohádku moc nemusím - divné loutky zvířátek, živá a mrtvá voda a taky moc písniček-některé z nich pěkně otravné.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Natvrdý král a ještě tupější Vojta, celkem pěkná, ale taky jednodušší princezna a duch italského zlatníka (Viktor Preis), který furt někam stěhoval zlato... no, když jsou ty Vánoce tak budu hodná .2,5*