Recenzie (1 243)
Kameňák 5 (2015)
Někdy mám prostě chuť na něco co s filmovým uměním nemá nic společného. Film jsem pustila s tím, že to bude katastrofa. Děj nula, pár pokažených vtipů, několik celkem povedených, zas tak trapné to nebylo a celkem rychle to uteklo. Účel vyčistit hlavu to splnilo, a furt mi přijde podobný počin lepší než nekonečné seriály na Nově.
Jupiter na vzostupe (2015)
Čekala jsem pořádnou sci-fi akci a dostala jsem celkem nelogickou pohádku o tom jak se chudá uklízečka toalet v domech boháčů stane královnou vesmíru. Příběh a logika 0%, barevnost, líbivost a pohádkovost 100% :)
13. komnata - 13. komnata Pavla Lukeše (2016) (epizóda)
Šíleně nudné zpracování:(
Miluj blížneho svojho (1999)
Hodně mrazivý film, o tom jak se ne vlastní vinou jeden průměrný Američan může stát teroristou. Dost překombinovaný příběh a možná i dost nereálný. 3,5*
Ostrí chlapci (2016)
Bouchač, soukromý detektiv, jeho dcera a mrtvá pornohvězda v celkem vtipném filmu. Na konci potěšil vtip s kravatou a špatným dechem:) 3,5* celkem rychle zapomenutelný film
Mafiánovci (2013)
Naprosto pohodový film, ve kterém zazní slovo kurva asi milionkrát. Al Capone vždycky říkal: "Slušně požádat s pistolí v ruce je lepší než slušně žádat bez ní." :)
Rukojemník (2014)
Po dlouhé době jsem zas viděla docela normální film o nenormální době. Dětské role kamarádů byly moc fajn, konec mě vzal za srdce, a nejen ten ve vlaku s kloboukem, ale i chování Petra k malému bráškovi. Příhody dětí mě pohltily natolik, že mě z dospěláckých rolí potěšila jen Šafránková, Lasica a Vetchý - naprosto jsem nevnímala dobu a prostředí.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Historické seriály zrovna nejsou moje nejoblíbenější, ale na Mattoniho jsem vydržela koukat až do posledního dílu. Hodně se mi líbilo, že Mattoniho hráli Švehlíci a manželku Vilhemová/Medvecká - ta mimochodem v těch tmavých brýlích vypadala krutopřísně:) A nelíbilo se mi, že jsem se o hlavním hrdinovy mnoho nedozvěděla, tedy když nepočítam jeho bujaré mládí.
Rapl (2016) (seriál)
S hodnocením jsem čekala až seriál skončí, a i poslední díl mě pořád bavil. Prostě drsný sever s ještě drsnějším Kunešem:) S2 - už mě to nebaví, vazby na Černou Horu, a v každém dílu jeden třeskutě vtipný-trapný okamžik.
O princezně na klíček (1987) (TV film)
"Miláčku, inženýre Boháčku!" Tak tahle pohádka mě za srdce nevzala ani jako malou holku a mé děti taky nebaví.