Recenzie (1 243)
13. komnata - 13. komnata Kláry Pollertové-Trojanové (2011) (epizóda)
Jedna z nejlepších "Třináctek" - zdá se mi, že se o životě s depresí stále moc nemluví a když už o tom nějaký pořad je tak nestojí za moc.
Pred svadbou nie! (2001)
Tak přesně takhle si představuji romantickou komedii - skvělá Weaver a Hewitt, úžasný Hackman. A hlavně to není přeslazené!
P.S.: Milujem ťa (2007)
Zajimavé téma, ale zpracování nudné, od půlky jsem se těšila na konec. 2,5*
Babel (2006)
Příběh marockých kluků mi hodně připomenul Lovce draků. Osud postřelené Američanky i mexické chůvy je mi blízký, depky hluchoněmé Japonky jdou trochu mimo mě. 3,5 * za propojení příběhu.
Les Chiens savants (1902)
Tak tohle mě fakt dostalo, skvělé výkony psíků i odvážný model cvičitelky!
Catwoman (2004)
Hodně velká oddychovka, třetí hvězda je za ty kočky;)
Moucha (1999) (seriál)
Nejdřív se mi dostal do ruky komiks a až po nějaké době jsem viděla seriál. 3* jsou hlavně za naprosto dokonalou postavičku!
Císař a tambor (1998)
Moc pěkná pohádka s milou Aničkou Veselou s culíkama:)
Mlýny (1994) (divadelný záznam)
Za hru z roku 1994 dávám 2*, ale čím déle se se to hraje tím je to lepší, stejně jako Besídky.
Čierna kniha (2006)
Nezapomenutelné scény: Nahý Franken, a Theova hláška "klel jsi ateisto" _nebo jak to bylo a spousta dalších hlavně střílecích scén dělá z Černé knihy pro mě nezapomenutelný film. 4,5*