Recenzie (1 243)
Komici na jedničku (2010) (relácia)
Jeden z nejlepších pořadů ČT za poslední roky. Hodně povedený díl byl třeba o Haasovi, ale zatím i všechny další měly něco do sebe. Je pravda, že se zde opakují notoricky známé scénky a fakta, ale to přece u komiků vůbec nevadí.
Paríž, milujem ťa (2006)
Paříž nemiluju, tak asi proto mi většina filmu přišla nudná, některé povídky jsem asi vůbec nepochopila a po té s upíry jsem měla opravdu dost. 2,5*.
Rosemaryino dieťa (1968)
Když mě se víc líbila ta knížka....
Hádankář Vojta (1969) (TV film)
Podařená pohádka, odehrávajicí se ve velmi chudých kulisách, ale na kouzlu jí to vůbec neubírá. 4*
Potraviny, a.s. (2008)
Dobré téma, ale na mě moc americké zpracování. Pár dobrých míst - E-coli a bakterie všeobecně u průmyslově zpracovávaných masných vyrobků, Monsanto a super soja:), nepochopitelná rodinka živící se jen fast foodem a matka jejíž syn umřel na nákazu z fast foodu. Nevím, ale mě to nijak neovlivnilo. Slabé 3*
Carlitova cesta (1993)
Tenhle film jsem viděla "za mlada" v kině a už tehdy se mi líbil, pro mě je mnohem lepší než třeba Kmotr.
Život je ples (2012) (seriál)
První díl dobrý, zajímavý námět, ale pak je to peklo, snad nejhorší je výuka seniorů internetu8( 2* za námět, ta třetí za výběr herců + nevadila mi píseň od pana Suchého, kterého nemusím.
Zmätky v Arizone (1987)
Divný film už od začátku, jako většina filmů od Coenů:( humorné scény=trapné scény
Rokerky (2002)
Skvělý Rush a jeho kopulující mouchy, uvěřitelná Hawn a nevěrohodná Sarandon. Slabé 3*.
Mária Antoinetta (2006)
Trošku delší - ke konci až nudné,, ale moc se mi líbila moderní hudba, která byla vkusně vybraná. Sympatická hlavní hrdinka. 3,5*