Obľúbené seriály (10)
Třída z Itaewonu (2020)
Tajemná zahrada (2010)
Yeokdo yojeong kimbokjoo (2016)
Hana zakari no kimitači e: Ikemen paradise (2007)
Ikenai Taiyooooooooooooooooooooooou!
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Kaičó wa Maid-sama! (2010)
Dr. House (2004)
Asi začnem tým, že postava Housa je geniálna a preto jeho život nemusí celkom dávať zmysel. Ja to vnímam tak, že seriál je v prvých troch sériach postavený hlavne na osudoch pacientov. Od tretej série sa začína pomaly presúvať do Housovho súkromia a riešiť jeho psychologické trable. Epizóda je postavená tak, že trištvrťka filmu sa rieši pacient a potom skok do Housovho života. Divák je tak nútený pozerať epizódu od začiatku a netrpezlivo čakať ako bude ďalej nasledovať Housov život, lebo práve to je na tom to najzaujímavejšie. Osem sérii chcelo nové nápady a preto niet divu, že čo diel to pomaly iný režisér. :-)
SpongeBob v šortkách (1999)
Podarené dobrodružstvá žltej špongie žijúcej v podmorskom Nohavičkove pracujúcej u Chrumkavého Kraba. Pozitívne, pekne spracované a hlavne vhodné pre deti aj dospelých. 10/10