Posledné recenzie (162)
Panstvo Downton: Nová éra (2022)
Tak toto mě moc bavilo - podobně jako první a druhá série (za mě nejlepší), kdy jsem si to opravdu užívala a kochala se krásnou výpravou. Zápletka natáčení filmu byla zábavná a každá postava zde dostala svůj prostor. Bylo to celé takové melancholické a užila jsem si mnoho vzpomínání na to, co jsme s postavami zažili v jejich předchozích dobrodružstvích. Podle mě podařenější pokračování než první filmu, ale jsem si jistá, že v tom hraje roli především má obrovská náklonnost k filmu Singing in the rain!
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Tu je opravdu hrozně těžko hodnotit. Postavy se mi povětšinou líbily, ty hlavní linie (mimo Nori) za to opravdu stály. Numenor a všechny ty efekty okolo opravdu pecka. Kdybych si u toho ale nepředstavovala Silmarillion a další Tolkienovo dílo, které mi přišlo pod ruku, tak to bylo slabé. Moc se tam toho neděje, vleče se to, příjezd Numenoru je pro děj v podstatě zbytečný. Na další sérii se kvůli Galadriel podívám znovu, ale se smutkem jsem vzpomínala na Hru o trůny, kde nám postavy padaly jak na běžícím páse a užívali jsme si super zvraty. To tu zkrátka chybí, můžeme jen doufat, že se tvůrci poučili a s druhou sérií se nebudou tak mazlit.
Gen V (2023) (seriál)
Skvělý přídavek k Bandě! Šlape a krvácí to ve velkém stylu, občas se tam mihnou známé postavy a noví supes se také povedli; především Emmu a holku Jordan miluju. Klasicky se tu umírá a závěrečný zvrat byl absolutně diabolical. Těším se na další sérii Bandy o to víc a i pokračování studentíků si nenechám ujít.
Posledný denníček (27)
Zima
Zima je ideální roční období pro zavrtání se do pelechu a sledování jedné episody za druhou. Zejména pokud jste v Kanadě, kde v jednom kuse sněží, takže každá vycházka ven je boj o život s přírodními živly a brodění se v metrech sněhu.
Nedávno viděné vynikající seriály:
- Sedmilhářky
- The End of the F*** World
- Mr. Robot
Who's next:
- Peaky Blinders!