Recenzie (5 577)
Vtedy v Amerike (1984)
Omlouvam se vsem priznivcum, ale me to asi tolik nedostalo...Filmu o kamosich z dob prohibice existuje plno, a myslim, ze i lepsich...navic nemam moc rad, kdyz pul filmu hrajou herci premaskovany na "stary".
Krstný otec III (1990)
Celkem dustojne zakonceni cele sagy. O malinko slabsi nez prvni dva dily, ale porad vysoce nadprumerne. Jen ta Sofia, s tou jsem mel problem...
Krstný otec II (1974)
Dalsi trihodinovka, kterou shlednete na jeden zatah. Bravo, uroven dokonala, stejne jako v prvnim dile. (Hvezdu ubiram jen kvuli obecnemu nesouhlasu s glorifikaci zlocinu. :-))
Krstný otec (1972)
Dalsi legendarni filmova saga, ktera by nemela uniknout zadnemu poctivemu divakovi. Filmy - kde neni zadny pocitacovy trik, odehravaji se mezi zivymi lidmi (a ne v nejake stredozemi), trvaji temer 3 hodiny a presto nespustite ani na vterinu oci z platna - ty toci dneska kdo? Asi nikdo...
Paríž, Texas (1984)
A tleskame Wimu Wendersovi... Opet. V tom je proste fajn, ze je na nej spoleh...aneb, nadherny film, kteremu pomalejsi tempo spise pomaha nez skodi, a kde mi prisla Nastassja snad poprve opravdu krasna.. A nevim proc, ale trosku jsem si pri sledovani vzpomel na Cassavetesovi filmy....asi jen takovy pocit. Zaroven obdivuji detskeho herce, ktery dle meho skromneho nazoru hral docela dobre, a vytvoril sympatickou detskou postavu (Hunter Carson).
RoboCop (1987)
Evergreen VHS prehravacu a "povinna cetba" z osmdesatek... Kdo nevidel, musi ihned napravit. :-)
Memento (2000)
Videl jsem to pred casem, ale moc si na to nevzpominam - takze proto stredni hodnoceni. Pokud bych to nekdy videl znovu, treba to prehodnotim, ale nemyslim, ze k tomu dojde. :-)
Zakázaná planéta (1956)
Mimoradne roztomily (ne vsak hloupy) pocin ze sci-fi oboru padesatych let...doporucuju, takhle to mame radi...
Žijí v noci (1948)
Melodramaticky (a hlavne megaromanticky) noir s takhle sympatickou ustredni dvojkou...to jsem jeste nevidel. Andelska Cathy O'Donnell me dohnala malem k slzam - ac nikdy neuverim, ze takove zeny ve skutecnosti existuji. To byla krasa, pane jo...ani nedycham.
Vysoko v horách (1941)
Presne jak kolega zminuje, tez si myslim, ze Bogart s Idou byli skvela dvojka... Vsechno co jsem s nima videl, bylo vic nez fajn pokoukani... Jinak - u filmu si nejsem jisty, zda neslo o parodii, protoze nektere sceny tomu napovidaji...,ale at uz je to tak a nebo tak, pobavil jsem se vytecne - aneb, videl jsem uz vselijake noiry, ale "psí" jeste ne. :-)