Recenzie (5 577)
Good Morning... and Goodbye! (1967)
Klasickej Russ Meyer. Kvalitou srovnatelne napr. se serii vixens.
Eve and the Handyman (1961)
Bozi hodinova "reklama" na americkou pin-up modelku (a Playmate 1955) Eve Meyer, zabalena v takovem jakobypribehu. :-) pohoda.
Werewolves on Wheels (1971)
To jsem ani nedokoukal...asi tak.
Saffo, venere di Lesbo (1960)
Film konci libackou proti zapadajicimu slunci. Myslim tedy libacku v klasickem slozeni chlap+zenska. :-))) Jinak je to temer nepozivatelna konverzacni blbina.
Fuga dal Bronx (1983)
Snad jeste roztomilejsi nez prvni dil... Povsimnete si, ze zasahove jednotky stribrnaku maji komplet zamlzena hledi u tech svych prileb. Jo, tenkrat to odvetrani u tech integralek jeste tak vymazleny nebylo... :) 3+
1990: Bojovníci z Bronxu (1982)
Jo, je to klasicky osmdesatkovy becko. Dnes spis pro zasmani (ne vsak posmech).. napr. kecupova krev, nebo akcni sceny obecne jsou mimoradne roztomile. Stejne jako napad, ze v blizke budoucnosti bude vudce motorkarskyho gangu z Bronxu jezdit na guzzine... (nic proti MG, to by bylo na delsi diskuzi, ale myslim, ze zasveceni chapou) :-) Jo a taky samozrejme tricka zastrkany do jeansu..., to byla tehdy modni povinnost a evidentne ji tvurci prenesli i do zminene blizke budoucnosti. Coz se v realu nastesti nepotvrdilo...
Kung-fu mela (2004)
Pripomelo mi to Cinskou odyseu... :-) Protoze nektere cinske komedie jsou proste super. Tady je pro me jednoznacna jednicka - Qiu Yuen. 4+
Príbeh z Tokia (1953)
Krasna Setsuko Hara dostava tu ctvrtou hvezdu... Film je to jinak peknej, ale opravdu spis pro priznivce komorniho, pomaleho tempa.
Hidžósen no onna (1933)
Neuveritelna vec se stala... To, ze budu koukat bez dechu a s otevrenou hubou na japonsky nemy noir z roku 1933, to bych jeste dnes odpoledne nikomu neuveril...jenze....proste nemam slov. Femme fatale jakou predvadi Sumiko Mizukubo, to jsem taky jeste nevidel. Opravdova nadhera, zvlastni a krasny film - povinnost pro milovniky noiru!. P.S.: A protoze film nema zadnou zvukovou stopu, zvolil jsem jako podkres toto: S. Prokofiev - Concerto for piano no. 2 op. 16 in G minor, ktery mi zahrala skvela Анна Винницкая...
Návrat idiota (1999)
Jo, to byla Tatiana jeste mlada a krasna... :-) Mistama to trosku "drhlo", ale kdyby takhle vypadaly ceske filmy obecne, nebyla by to takova depka...