Posledné recenzie (5 570)
The Quatermass Xperiment (1955)
Sci-fi becko, ktere urcite patri k tem lepsim a priznivcum zanru ho lze doporucit. Necekejte zadne super (ani retro super) efekty, je to spis takove upovidane, ale pozornost udrzite.
Rok má šesť dní (1976) (TV film)
Neuskutecne pitomy a toporny klise dialogy ve filmu, ktery zdaleka nedosahuje dramaticnosti, o kterou se pokousi. Zajimavosti je prostredi sestidennich zavodu (zrejme Anglie, Isrsko nebo Man).
Muž s kinoaparátom (1929)
Nahodne kratke zabery jdouci 68min za sebou. Chapu, ze jde o experimentalni a avantagrdni pocin, ale me to nebavilo.
Posledný denníček (2)
До первой крови (1989) ***
До первой крови je hodne zvlastni sovetsky film. Dva detske tymy hraji bojovku (neco jako boj o vlajku), ale trosku se jim to vymkne z ruky... Film pripomina sedmdesatkove kousky z USA (i muzikou!). Hodne zajimavy pocin.