Recenzie (5 577)
Vojna svetov (2005)
Tohle me strasne nastvalo, az skoro urazilo, Stevene...a to jsem se tak tesil.
Agenti dementi (2003)
Komiksy Clever & Smart jsem v detstvi zboznoval...k filmu - snaha je, ale je to fakt silenost. Pokud cekate neco jineho, budete zklamani.
Happy End (1967)
Me se nelibilo, ze to bylo pozpatku. Snad nejde o spoiler, kdyz je to vlastne premisa...
Sám doma (1990)
Ve sve dobe super hit, dnes po mnoha letech - nadprumerna komedie s vanocni atmosferou. Catherine O'Hara je navic moje oblibenkyne, takze ja nemam problem. :-)
Terminátor (1984)
Film nadhernej, skoda slov, vse bylo stokrat receno, ...ale co Vas tutove rozseka, to je uces Lindy Hamilton. Osmdesatky byly proste designove nekompromisni... :-)
Ivan Vasilievič mení povolanie (1973)
Dalsi povedena komedie z vychodni rise :-) Наталья Селезнёва je uplne skvela, mj. Vice v obsahu, doporucuju.:-)
Rocky (1976)
Rocky je klasika, at si kdo chce co chce rika....P.S.: Ted kdyz jsem to videl po letech znova, prekvapily me naprosto realne a uveritelne (jasne, ze jsou trochu filmove) dialogy. To se dneska nevidi.
Americký gangster (2007)
Natoceno pekne, ale nic noveho se clovek nedozvi, ani neuvidi.. P.S: zajimave je, ze jsem presvedcen, ze jsem tento film uz hodnotil i komentoval kdysi...ze by z csfd mizely komentare/hodnoceni...?
Ja, robot (2004)
Moc me to neuchvatilo, a stejne tak i slecnu, co na tom se mnou byla v kine..takze celkem rozpacity pocit. A to nemam rad.
District 9 (2009)
Na jedno zkouknuti (nebo zabiti nudneho odpoledne) fajn...