Recenzie (124)
Gossip Girl (2007) (seriál)
fuj. podobné nepríjmné pocity ako pri sex in the city II. nechce sa mi veriť, že sa tí herci necítia trápne, keď z nich vychádzajú také brutálne vulgárne mechanicky prízemné (nechcem použiť fekalizmus, tak použijem eufemizmus:) voloviny.
Popoluška na snowboarde (2011)
normálna britská popoluškoidná báchorka, ako stvorená ku zdobeniu vianočného stromčeka. nehrá sa ani na nič iné, čo je sympatické. Felicity je fajn, ale Westwick je strašlivo ulízaný a špúli pery ešte viac než Ezra Miller, a to už je čo povedať.
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
vyzeralo to akokeby sa všetci nabiflili príručku s názvom "česká horko-sladká komédia - toť studnica prirodzenosti a láskavého humoru". všetko tam bolo - i "vesnica", i kamráti, ktorí si vedia naložiť a následne pivko vypiť, i nejaká nevera, i snaha o "prostou lidskou pravdu"... no i tak to bolo na h..nič. príbeh žiadny, zo záležitosti s darovaním srdca bolo cítiť papier, hefty staré a pán Miroslav Krobot sa tak strašne snažil vyzerať prirodzene, že vyzeral že z neho každú chvíľu vyskočí votrelec. tá vec s kolotočármi bolo čo?? vole. jediná pekná záležitosť bolo to železničné priecestie..
Kick-Ass (2010)
jedno je isté. na predčasne dospelých deťoch je čosi monštrózneho. Dave (Aaron Johnson), ktorého zelenú riť si po tomto filme budete pamätať najviac, je príšerne nesympatický a jeho jediná superpower je jemná imbecilita. infantilnosť a brutalita ide furt podozrivo ruka v ruke. v podstate nešlo vôbec o nič, iba o vypĺňanie prázdnych miest inými prázdnymi miestami a pokiaľ sa tešíte len z toho, že ktosi umne pomieša žánre a ukáže viac krvi, tak prosím, to vám bude stačiť. u mňa jediná hviezda za hudbu a remeslo.
Pirate Bay (2013)
dokument je o troch švédskych chlapcoch a o jednom najzávažnejšom probléme súčasnosti: internet vs. tradičné ekonomické vzťahy. jedno je isté, internet svojou podstatou popiera akúkoľvek formu existovania autorského zákona a holyvúdsky priemysel je furt o sedemíľový krok pozadu. pre každého, kto pár hodín denne čučí na monitor a sem tam si stiahne film, hudbu, či knižku, by tento dokument mal byť povinná jazda. natočené je to civilne, ale nie chladne. zdá sa, že tvorcu zaujali najmä charaktery tých troch, ktorí sú nesmierne zaujímaví a mňa dostalo to ich sebavedomie, viera v to, že u nich doma vo Švédsku ich predsa nikto do basy poslať nemôže a ani náznak pochybnosti o tom, že to, čo robia by mohol byť naozaj trestný čin. je tu navyše kopa vtipných momentov a bunker so servrami ma načisto dostal.
Geometria (1987)
horor s pedagogickým posolstvom :) p.s. del Toro prevzal a upravil príbeh z mikropoviedky Frederica Browna (Naturally), v ktorej sa nenachádza linka s rodičmi. keby niečo, tu je celá http://www.sffaudio.com/?p=32260
Môj otec je šialenec (2012)
prekristoverany co to je? mozog sa mi zastavil a chcelo sa mi plakat..
Hon (2012)
bolestivá ukážka toho, že vo vyspelej spoločnosti funguje falošný humanizmus a silnejší je mechanizmus kolektívneho vylúčenia podporovaný večnými mýtmi (deti neklamú)..
Mama (2013)
ak sa nemýlim, zápletka bola identická s Woman in Black a ak niekto vraví, že to nevadí, pretože to je žáner, tak podľa mňa to vadí dosť, pretože akonáhle vysvitlo prečo strašidlo straší, nasledujúce minúty už boli jasné jak facka. štyri hviezdy za vizuál, top nápady chodiaca parochňa, akrobaticko-gymnastické kúsky hlavného strašidla a úplne perfektné zvuky..
Meno (2012)
veľmi múdry film, miestami vtipný. no zábavný nie. pozornosť sa pekne prenáša z jednej postavy na druhú, nálada sa svižne strieda, postavy sú zaujímavé a herci super. len sa mi zdalo, že tie postupne vyjavované pravdy sú také blbôstky (nepáčia sa mi mená tvojich detí! no fíha!). p.s. tí Francúzi. ísť k nim na návštevu, beriem štuple do uší. strašne kričia!