Obľúbené filmy (10)
Adamove jablká (2005)
Kontakt (1997)
Interstellar (2014)
Stratené v preklade (2003)
Vanilkové nebo (2001)
Thelma a Louise (1991)
Stokerovci (2013)
krásne natočená rozprávka o genetike zla... absolútne neriešim, či to je Park za americké prachy, alebo či sú obrázky vo filme až okato nafarbené do šedožlta - podstatný argument je pre mňa silný pocit "prikovanosti" ku obrazovke počas pozerania filmu.