Recenzie (2 748)
Wolfkin (2022)
Šeredné herecké obsazení! Netušil, jsem, že v Lucembursku mají takové krásky. Co se týče filmu - NUDA!
Zlo si umí počkat (2023)
10% za hnijícího tlusťocha, ale jinak to byla nudná megapíčovina. Málem jsem se ukousal nudou. Žádné napětí. Film o dvou buranech, kteří jen křičí, jezdí sem a tam a ty dialogy... Katastrofa.😡😡😡😡😡
Jediná, ktorá prežila (2022)
Asi 10 minutová katastrofická akce letadla byla parádní, bohužel zbytek filmu stojí za hovno.
Bešenstvo (2023)
Z 80% feťácký film....a je to škoda...mohl to být skvělý survival. No a ten trapný konec....
Saw X (2023)
Těch 118 minut uteklo rychle a co je důležité, nenudil jsem se...
Kukučka (2023)
Docela zajímavé...film mně rozhodně nenudil.
Seminář (2023)
Chybělo mi tam napětí. Jinak Teambuilding z práce nenávidím, veškeré pracovní povinné akce... A jet s takovými lidmi, jako byli ve filmu, tak bych je pozabíjel sám..
Barbie (2023)
Já jsem asi divný. 3 x jsem film pouštěl a 3 x ho po 20 minutách vypnul. A taková neskutečná sračka měla takovou reklamu? 😡😡😡😡😡
Mníška 2 (2023)
Po 5 letech dvojka.... no fajn, jenže z 1 jsem si nepamatoval vůbec nic. Takže cože? Zahradník tam byl? Nějaká sestra co prožila trauma taky? .....50% dalo se na to dívat, ale pokud bude za 5 let trojka, zase si budu hovno pamatovat
Deliver Us (2023)
A tohle má na IMDb 77%? Ten film mně unudil k smrti. Žádné hollywoodské efekty, žádné napětí ... prostě levný televizní film. 10%, víc si film nezaslouží. Zkurvil jsem si nedělní dopoledne 😡😡😡😡😡