Recenzie (2 748)
Buď chlap! (2023)
Nereálné....už vidím jak nějaký chlápek kvůli ženské jede na výcvikový tábor. Poslal by ji do píče a našel si jinou.
T.I.M. (2023)
50% Dobře natočené a dalo se na to dívat.
Nikto ťa nezachráni (2023)
Chtěl jsem dát 20%, ale za ten konec NIC. Nudná sračka s loutkovými mimozemšťany a s nesympatickou herečkou.
8 Found Dead (2022)
OBSAH: Dva páry se vydávají na víkendový výlet doprostřed pouště. Je to dlouhá a krvavá noc vyprávěná ze čtyř úhlů pohledu.........Celý film se jen kecalo a kecalo a ke všemu skákalo do minulosti, současnosti...... na to se fakt nedalo dívat. Hloupý film bez špetky napětí.
Haunting of the Queen Mary (2023)
Na tuhle píčovinu potřebujete manuál! :-( Totálně zmatený a ke všemu nudný film!
Ponor (2023)
Ohrané, nudné a ke všemu ošklivé herečky.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
50% Sakra, proč ty horrory točí tak dlouhé? Na konci jsem už zaspával :-(
Knižní klub zabijáků (2023)
Malou šeredu chtějí všichni prcat... no budiž, chápu, byl to horror...vysvětlení příběhu, ale bylo totálně stupidní. Prostě sračka - 10%.
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Slabých 50% a na konci filmu jsem už zaspával :-( Jason Statham si hraje na tátu šeredné holčičce... Z horroru se tak stal rodinný film.
Bad Connection (2023)
Tak hloupě natočený film jsem ještě neviděl. Ženskou nahání vrah a ona uteče do opuštěného baráku...Normální člověk by utíkal někam mezi lidi, třeba do centra. Celou dobu má mobil vraha v ruce, ale policii nezavolá.....V nemocnici jde dokonce se zdravotní sestrou do šatny, protože sestra tam má mobil. Proboha, vždyť ta černá blbka má celou dobu mobil v ruce! Po 45 minutách máte chuť vlézt do televize a tu krávu podříznout. Sračka.😡😡😡😡😡