Recenzie (2 742)
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
Exorcista s Černochy? ... no comment. 30%
The Boat (2022)
Tak tohle byla sračka všech sraček! A konec, naprostá komedie...91 minut ztraceného času. 😡😡😡😡😡
Kuang e hai xiao (2021)
Ten gumový krokodýl byl strašný, škoda, tsunami ušlo.
Los olvidados: Cicatrices (2022)
Amatérská sračka aneb jak si Argentina hraje na Wrong Turn... Ztráta času.
Wolfkin (2022)
Šeredné herecké obsazení! Netušil, jsem, že v Lucembursku mají takové krásky. Co se týče filmu - NUDA!
Zlo si umí počkat (2023)
10% za hnijícího tlusťocha, ale jinak to byla nudná megapíčovina. Málem jsem se ukousal nudou. Žádné napětí. Film o dvou buranech, kteří jen křičí, jezdí sem a tam a ty dialogy... Katastrofa.😡😡😡😡😡
Jediná, ktorá prežila (2022)
Asi 10 minutová katastrofická akce letadla byla parádní, bohužel zbytek filmu stojí za hovno.
Bešenstvo (2023)
Z 80% feťácký film....a je to škoda...mohl to být skvělý survival. No a ten trapný konec....
Saw X (2023)
Těch 118 minut uteklo rychle a co je důležité, nenudil jsem se...
Kukučka (2023)
Docela zajímavé...film mně rozhodně nenudil.