Recenzie (2 748)
The Demolisher (2015)
Ježíši, co to bylo? To točil nějaký student?
Forsaken (2016)
Další opravdu píčovina, po 15 minutách jsem to vypnul. Nenávidím amatérské nízkorozpočtové filmy, které točí SOCKY!
The Hive (2015)
Po 20 minutách - STOP a výmaz. To byla prostě kokotina na n-tou
Fakjú pán profesor 2 (2015)
Dvojka trapná a nudná!
Piata vlna (2016)
Mám rád katastrofické filmy, škoda jen, že tady se katastrofické scény jen mihnou a jsou spíše jen minutovou záležitostí. Dávám 50%
III (2015)
BLBOST - což se dalo od ruského filmu čekat!
Pán Selfridge (2013) (seriál)
Skvělý seriál!
Bhópál: Modlitba za déšť (2014)
V ČR bych raději pobíral podporu, než pracoval v takové firmě. V Bópálu bych se zastřelil.
Satan přichází - Šelma povstává (2016) (epizóda)
Bla, bla , bla - kecy o hovně. S filmem Damien to nemá nic společného :-(
Slasher (2016) (seriál)
Zatím 4*, uvidíme... SLASHER 3 - Udělal jsem si maratón, všech 8 dílů najednou a dávám 80%. Je to takový gay SLASHER 🤣 Sice je šílené sledovat ty časy, před rokem, před 20lety, před deseti měsíci, nyní, před rokem, nyní, před rokem, nyní..... To je na provaz 🤣 Ale vraždy skvělé! ✳️✳️✳️✳️