Recenzie (2 748)
Nech svět světem (2023)
Upovídané. Minimum akce....s komediálními prvky, protože dívat se na to, jak stará Julia Roberts tančí, to byla komedie....A ten její 16 letý syn byl asi postižený! Nezajímal se o to, že mu nefunguje mobil, internet, televize, že se něco venku děje....jen, že si může vyhonit...A ten konec...škoda mluvit. A ta trapná reklama na seriál Přátelé, to jako mělo být co? 😡🥺🤐😠😬🤢🤮
Šťastné a krvavé (2023)
Sračka pro malá děcka. Naprostá ztráta času. Film vůbec není vtipný a u horroru to ani nestálo. 😡😡😡😡😡
Creepshow - Episode 1 (2023) (epizóda)
Strašná sračka, nevěřil jsem svým očím.
Monarch: Odkaz monster - Paralely a nitro (2023) (epizóda)
Tento díl byl opravdu trapný. Táta žije... zanechal po sobě odřezky z tužky. Ještě že tam nenechal ostříhané nehty!!!! A ten párek Japonec/ černoška - nudný, trapný, otřesný. A Kurt Russell dědek, co si hraje na akčního hrdinu..... Pokud to tak půjde dál..... tak na to nemá smysl koukat.
Hunt Her, Kill Her (2022)
Uklízečka první den v robotě a už umí zapnout všechny stroje a ještě má chemickou školu, protože i namíchá plyn. Děsný shit!
The Puppetman (2023)
Amatérská sračka :-(
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
Exorcista s Černochy? ... no comment. 30%
The Boat (2022)
Tak tohle byla sračka všech sraček! A konec, naprostá komedie...91 minut ztraceného času. 😡😡😡😡😡
Kuang e hai xiao (2021)
Ten gumový krokodýl byl strašný, škoda, tsunami ušlo.
Los olvidados: Cicatrices (2022)
Amatérská sračka aneb jak si Argentina hraje na Wrong Turn... Ztráta času.