Recenzie (1 904)
Rýchlo a zbesilo (2001)
Testosteronem nabitá jízda, ze které adrenalin přímo stříká. Nadupané káry, cool hlášky, parádní hudba, sympatičtí představitelé a nenáročná kriminální zápletka, která donutí fandit "záporákům". Co víc si přát?:-))
Taxi 2003 (2003)
Pro mě nejlepší (tzn. nejvtipnější) díl série. "Emiliáne tkanička!";-)
Dračí prsteň (1994) (TV film)
Jako malá jsem milovala "Princeznu Fantaghiro", takže tahle - možná ještě lepší - (ne)pohádka byla povinností. Přesto, že je to pouze televizní film, obdivuji jeho výpravu, kostými i údernou hudbu. A samozřejmě sympatické herce (především pak odvážnou Desiderii a jejího milého, jehož jméno už bohužel nevím). Ale nejvíc si mé srdce získal slaďoučký Sorizzo..:-)
Valiant (2005)
Tak tenhle holub mi k srdci skutečně nepřirostl... A to ani přes zajímavé a originální propojení s naším (lidským) světem.
Armageddon (1998)
Kdybych si měla vybrat jeden film, u kterého mě skutečně ničí, že jsem ho nemohla vidět v kině, vybrala bych si "Armageddon" - bez rozmýšlení. Bayova nezaměnitelná režie spolu se skvělými herci, líbivými zpomalovačkami, srdceryvnou hudbou, kultovní písní od Aerosmith, kultovními hláškami, přemírou amerického patriotismu a závěrečným dojákem... Nemám co dodat. Pro mě nejlepší katastrofický film všech dob.:-)
Hviezdna brána: Archa pravdy (2008)
Pokud se vám zamlouvá spíš druhá polovina seriálu, je tento film přesně pro vás. Pokud ale máte raději starou dobrou SG-1 (tzn. Jacka O'Neilla s dvěma L & Goa'uldy), pak vás pusťte si spíše "Continuum".;-)
Spider-Man 3 (2007)
Ať už se mnou souhlasíte nebo ne, ani tento "Spidey" laťku nikterak nesnížil (právě naopak), takže mi nezbývá nic jiného, než udělit plný počet - tak jako oběma předchozím dílům.;-) Závěr už sice opravdu balancuje na hranici "klišé" a "příšerného klišé", ale jelikož mi umírá nejoblíbenější postava, tak je mi to úplně fuk... P.S.: Přezáporákováno? Jděte do háje!
Vojna svetov (2005)
Steven Spielberg ve vrací ve velkém stylu, bohužel ale pouze v souvislosti s efekty. Takovýhle děj bych pochopila ve filmu Rolanda Emmericha či Michaela Baye (nic proti nim, mám je oba ráda), ale u režiséra tokového formátu? Typický americký člověk ochraňuje své typicky americké dětičky a bojuje proti invazi mimozemšťanů jako typický americký občan. Doslova a dopísmene geniální scénky plné paniky (pád letadla, boj o funkční automobil, snaha dostat se na odplouvající trajekt) se střídají s momenty, u kterých váháte, zda byly myšleny opravdu vážně (de facto celá část Robbinsem) a věrohodnost postav tak značně klesá... P.S.: Zlatá malina pro Toma Cruise? Leda z recese, jen v tomto filmu byly daleko horší výkony...
Autá (2006)
"Doktor Hollywood" alá Pixar, takže milé a poučné mega-klišé se super postavami a úžasnou animací.:-)
Strelený piatok (2003)
Spolu s "Co ta holka chce" nejlepší dívčí komedie vůbec. Vtipné, nápadité a překvapivě ne hloupé.:-)