Recenzie (1 904)
Star Trek X: Nemezis (2002)
Seriál příliš nemusím, ale tohle je celkem koukatelné.;-)
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Obrovské zklamání. Nepřehledná kamera a neustálá tma.
Příběhy upírka Rudolfa (2000)
Bože! Jako dítě jsem to úplně milovala a nemohla se dočkat víkendu a dalších dílů "Malého upírka". Nyní jsem konečně (úplnou náhodou) zjistila mnoho let zapomenutý název, což je naprosto úžasné.:-) P.S.: Ono to bylo německý?!?XD
Od súmraku do úsvitu (1996)
Geniální, nechutné, brutální, šílené, sexistické, originální, vulgární a značně stupidní aneb Robert Rodriguez v celé své úchylné kráse. A btw... "Co je v Mexiku?" - "No přece Mexičani!"XD
Nesmrteľná teta (1993)
Jedna z mých nejoblíbenějších českých pohádek. Příběh, herci, hudba.:-)
Paní Piperová zasahuje (1999) (TV film)
Skvělá kriminální komedie, ale Piperovou bych asi přizabila.;-)
Návštěva staré dámy (1999) (TV film)
Velmi milé překvapení...
Osudový dotyk (2006)
PROBOHA, KDY UŽ JIM KONEČNĚ DOJDE, ŽE K TAKOVÝMHLE FILMŮM NEMŮŽOU TOČIT POKRAČOVÁNÍ?!? Tahle "dvojka" dělá původnímu "Osudovému doteku" akorát ostudu. Laciné, zbytečné, bez nápadu.
Beowulf (2007)
Tak já nevím... Digitálně je film naprosto dokonalý. Prostě nádhera a hudba je taktéž skvélá. Ale nějak mě to neuchvátilo jako film. Druhá polovina je každopádně lepší, akčnější (válka, drak) a má dobrý konec. Nejvíc mě asi překvapily ty "sexuální" narážky, které mi kazily celkový dojem z filmu. Nebýt jich, dala bych možná i celé 4 hvězdičky. Takhle je to pouze 2 a půl...
Strážca (2006)
Sutherland a Douglas skvělí. Longoria... No, asi chtěli mít ve filmu někoho pěknýho. V každém případě celkem normální thriler fungující hlavně díky výše zmíněným hvězdám. Scénář nic moc, ale od obvinění Michaela už to má alespoň spád.;-)