Recenzie (1 904)
Dom harmónie (2005) (TV film)
Jak si někde všimnu nápisu "německý romantický film", beru nohy na ramena... A tohle je přesně ten případ. Jen s tím rozdílem, že tady jsem se u tzv. bojových scén (které berou tvůrci smrtelně vážně) nasmála jako nikdy.
Tři uprchlíci (1989)
V podstatě kopie francouzského originálu.
Slimáci (1988)
Jeden z prvních hororů, které jsem viděla. Ve své době solidní béčko, které dokázalo nejen horrorově znepříjemnit večer, ale zároveň i pobavit. Dnes už bohužel pouze pro fanoušky a znalce žánru.;-)
Kocka 0 (2004)
"Kostka 0" má hned několik pozitiv... Konečně se objevuje pořádně sympatická postava (mladý přeběhlík). Konečně někoho napadlo zapracovat na hudbě a dát jí ty správné grády. A konečně vidíme KOSTKU nejen z pohledu umírajících subjektů, ale také z pohledu lidí "tam venku". Neuškodily ani scény mimo kostku, i když občas působily jako z jiného filmu... Hlavním negativem je posun v žánru. Z horroru se sci-fi prvky se nám stalo sci-fi s horrorovými prvky, což znamená, že se téměř úplně vytratilo nepříjemné mrazení v zádech. Navíc... Občas se někomu povede i nějaká hláška, která však působí - vzhledem k okolnostem - nereálně až nevkusně. A konec? Jen o ždibíček horší než v prvním díle.;-)
Pohádka aneb Na pytel se sahat nebude (2009)
Je to k nevíře, ale atmosféra tohoto krátkometrážního výtvoru je stokrát lepší než v kdejaké "skutečné" pohádce. Když se k tomu ještě přičtou sympatičtí představitelé (byl lepší princ nebo Venca?!?), skvěle mířené vtipy a ucházející příběh založený na parodování a mixování notoricky známých pohádek, máme tu bezkonkurenčně nejlepší film v historii "Noci filmových nadějí". NOTAK, KLUCI... KDE JE TO SLIBOVANÉ POKRAČOVÁNÍ?!?:-)
It's All Gone Pete Tong (2004)
Hudba OK, ale to je asi tak všechno...
Dogville (2003)
"V jednoduchosti je krása, " řekl si Lars von Trier a vytvořil "Dogville". Nevšední pojetí, silný příběh a nečekaně brutální trierovské vyvrcholení dělá z "Dogvillu" nezapomenutelný zážitek, jehož jedinou vadou je nepřiměřeně dlouhá stopáž (být film o dvacet minut kratší, neváhala bych dát plný počet).
Pleasantville (1998)
"Lidi se mění." - "Mění se i zpátky?" Poměrně nenápadný počin, který je okouzlující snad ve všech směrech.:-)
Valentín (2001)
Abych byla upřímná, tak dvě a půl... Herci dobří, uvítala bych originálnější vraždy, a když už jsme u toho, tak i originálnější příběh. Největším bonusem filmu je poměrně solidní atmosféra, která dnešním rádoby horrorům v 90% procentech chybí... Třetí hvězdičku nakonec ubírám za nedovysvětlený (jedna z dívek v kostýmu vraha) a předvídatelný konec.
Rocky Balboa (2006)
Dojemný a upřímný návrat filmové legendy, který potěší a možná místy i rozpláče jak fanoušky (nestárnoucího) Sylvestera Stallona, tak všechny, kteří byli - byť jen nepatrně - zasaženi původní sérií.