Recenzie (160)
Prci, prci, prcičky: Nahá míľa (2006)
Sranda,výborně jsem se pobavila :) Hodnotím 4*
Prci, prci, prcičky v tábore (2005)
Pořád sranda :) Ale chyběj mi tam postavy(hlavně herci) z předchozích dílů....
Prci, prci, prcičky 3: Svadba (2003)
Tenhle díl se poved ze všech nejvíc,lepší než 1 a 2.Na tenhle film se můžu dívat dokola a nemorzí mě.Když jsem to viděla poprvý skoro jsem brečela smíchy.Nejlepší film co kdy byl natočen...prostě na Prcičky nikdo nemá.....Stifler jako vždy nejlepší.....
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Pořád stejně dobrý,pořád hodně vtipný postava Stiflera jako vždy nejlepší.Hodnotím 5*
Na parket! (2010) (seriál)
Podlě mě skvělý seriál sice je celkem dětskej ale baví mě...Hlavní postavy jsem si hodně oblíbila a občas se zasměju sice málokdy ale baví mě to.Možná jsem se unáhlila ale musím tomu dát 5*
Strašná haluz (2006)
1* za mojí oblíbenou herečku Alyson Hannigan a za občasnou vtipnou scénku 2* za to že mě to celkem bavilo.Něco bylo nechutné a trapné,to co mělo být vtipné mě nepobavilo...vlastně to byla blbost...tahle parodie se nepovedla...
Rande v Ríme (2010)
Film mě nebavil...nudila jsem se u něj ale naprosto chápu že se to někomu líbí,jako námět špatnej nebyl ale mě se to prostě nelíbilo.....ani jsem to nedokoukala
To najlepšie z oboch svetov (2008)
Uplně mě to nadchlo...čekala jsem že to bude průměr ale moc se mi to líbilo.Miley Cyrus je jedna z mých nejoblíbenějších celebrit,ale hrozně mi vadí jak jí všichni přiřazujou k Hannah.... nesnesla jsem ty malý fanynky a to jak jí všichni řikali "Hannah"'........Písničky i text písniček naprosto skvělý a i vystoupení se povedlo.Dojalo mě jak Miley mluvila o svém dědovi....
Jarné prázdniny (2009)
Hodně jsem si od toho slibovala a zklamalo mě to čekala jsem větší srandu i když některé scénky byly opravdu vtipné.Dvě postavy mi byly opravdu nesympatické.....ale celkem dobrý(průměrný) film....
Hotel Paradise (2012) (relácia)
Zezačátku dobré,pobavilo a to stačilo,ale pak už to bylo dokola to samé.