Recenzie (160)
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizóda)
Nejlepší a nejsilnější díl celé série, jen škoda, že ho tu velká část nedocenila.
Pomsta na druhou (2022)
Mayu považuju za dobrou herečku, ale to co předvedla tady je děs. Na roli mi vůbec nesedla a z těch všech "vtipů" mi bylo hodně trapně...
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Geniální, už dlouho mě něco tak nechytlo. Napětí od začátku do konce.
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
Dostala jsem chuť na tuňáka...
Ginny a Georgia (2021) (seriál)
Bohužel, tohle rádoby vtipné teen drama se nedá vydržet. Neskutečně trapné, otravné postavy, příběh hodně přitažený za vlasy...
Behaving Badly (2014)
Už dlouho jsem se takhle u filmu nezasmála,neskutečně vtipný film :)
Na vine sú hviezdy (2014)
Nemůžu se rozhodnout,zda se mi líbila víc kniha či film.Film byl samozřejmě dost osekaný,ale taky měl něco do sebe,v knize byly zase lepší citáty :)
500 dní so Summer (2009)
Vcelku příjemná oddechovka,ale moc se mi líbil ten konec.
Dievča z lepšej spoločnosti (2003)
Jako mladší se mi to líbilo víc ,ale Brittany i Dakota jsou úžasné :)
Na ulici po opici v žltých šatách (2014)
Pro mě určitě jedna z nejlepších komedií,co jsem za poslední dobu viděla.Ano takovéhle filmy mám ráda a tento se obvzlášt povedl.