Recenzie (160)
Vo štvorici po opici (2009)
Tak to byla jízda,doporučuju!!!
Hairspray (2007)
Hodně se mi líbil nápad filmu i postavy,celkově to bylo takové originální.Nevím jestli bych,ale šla s vyšším hodnocením,líbilo se mi to ale tři hvězdičky postačí..byly i momenty kdy jsem se trochu nudila.
Úplná šupa (2007)
Čekala jsem hroznou kravinu,kterou hned vypnu,ale překvapilo mě to.Samozřejmě jsou tu nechutné a trapné scény,ale občas jsem se zasmála.Některé scénky se opravdu povedly.
Chlipnosť nadovšetko (2004)
Vůbec nevím jak toto ohodnotit.V podstatě je to hrozná kravina,ale pár scének na zasmání se najde.Samozřejmě je tam hodně trapných scének.Ale je to zase taková oddechovka,kde se nic neřeší.
Návrat kouzelníků: Alex versus Alex (2013) (TV film)
Dokonalé zakončení i jsem se dost nasmála :)
Fifty Shades of Blue (2012)
Bylo to dokonalé,takhle jsem se hodně dlouho už nenasmála.
Izba 1408 (2007)
Musím říct že tenhle thriller/horor se mi opravdu hodně líbil.Musím ocenit tu originalitu a to že to nebyla nějaká vyvraždovačka.Po shlédnutí jsem byla dost zmatená,film ve mě probudil různé pocity.....
Maturita duchov (2012)
No mně se tenhle film opravdu hodně líbil,nechyběl tam humor,napětí ani ten kousek romantiky.Ta písnička na konci byla úžasná :)
Sesterstvo putovných nohavíc 2 (2008)
Jedničku jsem aspon dokoukala i když mě celkem nudila.U tohodle dílu jsme se rozhodla že když mě to nebaví že se na to dívat nebudu tak jsme to asi po půlce vypla.Neříkám že je to blbost,příběh není zas tak špatný boužel pro mě je to nuda....
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
Jenom samá krev a vražda....tyhle filmy nemám v oblibě.Je to vlastně nuda...tohle je film pro masochistické magory.