Recenzie (160)
Valentín (2010)
Nebyla to taková ta přeslazená klasická romantická komedie které mi lezou na nervy.Byla to sranda a byl to originální film.Líbilo se mi že tam nebyl jen jeden příběh ale více příběhů které spolu navzájem nesouvisely.Též se mi líbilo že se to odehrává v jeden jediný den na Valentýna a příběhy jsou o tom jak kdo a s kým tráví tento den.Film mě úplně nadchl a řadí se tak mezi moje nejoblíbenější filmy.Hodnotím 5*
Seznamte se, Monica Velour (2010)
Sranda to byla hlavně na začátku než hlavní hrdina odjel pryč pak to bylo spíš drama.Jsem ráda že to byl originální film a podobný jsem neviděla a bavilo mě to takže hodnotím velmi pozitivně.
Pravá blondínka 3 (2009)
Chyběla mi tam Reese Witherspoon....ale bavilo mě to takže dávám 4* i když teda Milly a Becky Rosso mi byly naprosto nesympatické.....ty dvě ten film trochu pokazily......
Pravá blondínka 2 (2003)
Pěkný film takže dávám 4*
Pravá blondínka (2001)
Pěkný film :) Dávám 4*
Norbit (2007)
Dobrý příběh a zasmála jsem se.
Protivné baby (2004)
Skvělý film,líbil se mi,Doporučuju dávám 5*
Protivné baby 2 (2011) (TV film)
Možná že lepší než první díl.Hodnotím 5* moc se mi to líbilo.Doporučuju skvělý film.Jediné co k tomu tak vytknout je to že hlavní Plastics Maiara Walsh nebyla moc hezká..což by Plastics měla být....
Protivný svůdný holky (2008)
Dávám 4* napínavý příběh ale i celkem zábava.Opravdu mě to dokázalo udržet v napětí.Nečekala jsem že to tak dopadne,skvělý film.
Mrcha učiteľka (2011)
Naprosto úchvatný film.Sranda a i skvělý příběh.Dávám 5*