Recenzie (232)
The Green Inferno (2013)
V porovnání se starými kanibalskými filmy je to celkem čerstvý vítr. Ctí pravidla žánru, nesnaží se přinést nic moc nového, ale kouká se na to lépe než na mnoho původních filmů. Kromě Cannibal Holocaust, samozřejmě. To už žádný jiný kanibalský film nepřekoná. Příběh v podstatě klasický, gore pěkné, jen té nahoty mělo být mnohem víc.
Klíček (2009)
Režisér ani někteří herci sice neodcházejí středem, ale sílu ten jednoduchý nápad má. Viděl jsem to dvakrát a pořád nechápu ty odpady. Mnohem horší americké filmy mají mnohem lepší hodnocení. Nechápu.
Malíř zneklidňující krásy - Hieronymus Bosch (1996) (TV film)
Informačně skvělé, obrazově to ale bylo strašně nudné a odbyté. Žádné rozhovory, žádné pátrání, jen prázdné místnosti a statické výstřižky z obrazů mistra spojené prolínačkami. Není lehké točit takové téma, ale když už se točit začne, mělo by se to nějak lépe vymyslet. Škoda...
Teď ne, Broskvičko (2015) (amatérsky film)
Je tam plno věcí na pochvalu, i plno zbytečných detailů, které shazují film zpátky od nezávislého k amatérskému. Nicméně ti dva hlavní byli super. Ale víc bych si přál vidět lehkou komedii o tom, co s nimi bylo dál. Jen tak, jak si žijou a kecaj spolu, občas se jim něco přihodí. Byli fakt vtipní. K celkovému dobrému dojmu výrazně přispívá to, že většina dialogů nesmrdí papírem a herci/neherci to říkají tak trochu po svém.
Povodeň (1998)
Vskutku zvláštní povodeň.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Vůbec mě nenapadá, co by mohlo být lepší. Leda já - abych byl víc jako ti dva, co za tím stojí.
New Kids Nitro (2011)
Nestává se mi to, ale po dokoukání druhého nebo třetího bonusu po závěrečných titulcích jsem tak osaměl, že jsem měl strašnou chuť pustit si oba díly znovu.
We Are Still Here (2015)
Fakt hezký. Hlavní je, ponořit se.
Rare Exports (2010)
Ideální film do letního pařáku. Fakt hezký.
Temný spln (1996)
Tohle si neužije ani otrlý divák.