Recenzie (108)
Gabriela Soukalová: Pravda se pořád vyplatí (2024)
Jednu hvězdu za Gábinu, která toho ve světě biatlonu dokázala hodně, navíc je to kočka. Ale Větrovský je špatný "režisér" , který se z dokumentů chce jen napakovat.
Kuciak: Vražda novinára (2022)
Je smutné, že Slováci mají krátkou paměť a podívejme se, kdo je znovu u moci na Slovensku....jinak dokument vybornej, syrovej.
Hodina H - Masaker na strednej škole Columbine (2004) (epizóda)
...ale že to uzrálo, co? Čekám podobnou rekonstrukci o FF UK.
Extraktori (2023) (seriál)
To je tak, když takovéhle téma dělají Češi... Obsazení "Laviho" Štáfka s Revaiem taky byl krok vedle...v západní produkci by to bylo o level jinde... potenciál to mělo, tohle téma je vždycky filmově atraktivní.
Nikdy nehovor nikdy (2023)
...ti Slováci mi tam strašně vadili...
One Man Show (2008) (relácia)
...a ovečky se nachytaly...
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Argo, naser si. A napínavý to bylo, ne, že ne...
Beckham (2023) (seriál)
Jako fanouška Manchesteru United ( v současnosti je být fandou United spíš utrpení)a Beckhama je to povinnost. Bylo fajn zase vidět slavnou "class 92". Navzdory slávě, bohatství a tomu, co dokázal je Beck's pořád skromný člověk bez hvězdných manýrů.
Shiny_Flakes: Náctiletý drogový baron (2021)
Výborně udělanej dokument... normálně jsem typkovi fandil....😃 ...a ten konec? What the f...? To snad neudelal 😃😈
Nejhlubší nádech (2023)
Freediveři jsou takoví člověčí delfíni moře a tohle byl moc pěknej dokument o nich.