Recenzie (108)
Stroskotanec (2000)
Prostě Tom Hanks.
Monstrum (2022) (seriál)
Fandil jsem mu.
Free Solo (2018)
Je to blázen. Mozna největší sportovní výkon všech dob. Pud sebezáchovy nula. Čekám, co vymyslí příště...
Třináct životů (2022)
Bylo jen otázkou času, kdy podle této události vznikne film. Nálepka "based on the true story" prostě funguje.
Predátor: Korisť (2022)
Pocahontas vs legendary Predator 1:0. Jen pro to, že jsem fanoušek Predátora dávám 2*, jinak je to o fous lepší kravina než evoluce. Nechápu 75%. Za mě nejvíc 1 a 2 díl, pak konečná.
Rooney (2022)
Jako fanouška Rooneyho a Manchesteru United to byla povinnost to vidět, ale jsou asi lepší fotbalové dokumenty. Ronaldo mě bavil víc. Každopádně Wazza je legenda a škoda, že jsem ho nemohl vidět nikdy naživo na Old Trafford.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Nejhůř to hodnotí ti, co vubec nerozumi fotbalu a zákulisí kauz...Byla to prdel.
Cesta z města (2000)
Utek od reality na vesnici... geniální.
Top Gun: Maverick (2022)
Obecně je známo, ze dvojka málokdy překoná první díl a ne jinak je tomu i tady. Film žije z nostalgie prvního dílu. Zatímco v jedničce superpiloty z Top Gunu tvořili chlapi, tady už pilotují i dvě bábovky, aby to bylo genderově vyvážené. Jinak se tu hlavně vzpomíná na to, co se dělo v prvním díle. 3 hvězdy za letecké záběry, které z 90% byly real a herci si užili pořádná "géčka". Tom se dokonce kvůli pokračování naučil pilotovat stíhačku a údajně ve filmu i usedl za knipl sám. Nechápu hodnocení 92%. To snad i uráží jiné top filmy.
Slavnosti sněženek (1983)
Liga mistrů české kinematografie.