Recenzie (531)
Tři srdce (2007) (TV film)
Nesmírně děsivé! Něco tak strašného jsem už dlouho neviděl; jestli vůbec někdy...
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Technicky velmi pěkný dokument. Jenomže jde hlavně o demagogickou záhadologii, kde si účinkující cucají fakta a důkazy z prstu a opakovaně vynášejí kategorické soudy a závěry, které jsou naprosto nepodložené. Nemít vědeckou průpravu, možná bych to neprokoukl. Jako sofistikovanější zábava ze škatulky "volejte věštce" to není špatné. Ovšem z faktického či vědeckého hlediska je tento dokument naprosto bezcenný. Taková dokumentární Akta X.
Nebožtíci žičia láske (1972)
Být to alespoň o půl hodiny kratší, mohlo to být výrazně lepší. Přece jen to není nápad na dvě a půl hodiny.
Elysium (2013)
Blomkampova schopnost zasadit takový děj do uvěřitelné audiovizuální reality je jistě obdivuhodná a vzešlo z ní to, co je na filmu nejlepší, ale udělat z dobře našlápnutého sci-fi v druhé půlce tak hloupé a nesčetněkrát omleté klišé už takové umění není. A že je ta druhá půlka fakt mimořádně blbá...
Spoveď kráľovnej strednej školy (2004)
Aspoň si to na nic nehraje. Vypadá to, že tvůrci si byli velmi dobře vědomi toho, jakou pitomost natáčejí, takže raději nic neskrývali a je z toho celkem zábavná jednohubka.
Mama (2013)
Čím více se divák dozvídá o původu všeho zla, tím hloupější to je. Zejména závěr působí svou snahou překvapit směšně a jako pěst na oko. Někdy je prostě lepší nesnažit se být originální za každou cenu.
Iron Man 3 (2013)
Skvělá sebeparodizující zábava, která zároveň umí překvapit. Výborně jsem se bavil!
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Totožná šablona jako u prvního dílu, ale výrazně slabší výsledek.
Sedem samurajov (1954)
Neúnosně dlouhé. Mnohem slabší než Sedm statečných.
Tesne vedľa (2007)
Mám pro Stillerovy eskapády zvláštní slabost. Takže ten, kdo na tom není jako já, si klidně může hvězdičku ubrat.