Recenzie (1 338)
Girl Walks Into a Bar (2011)
Kombinaci Cugino, Chriqui, Gutierrez mám čím dál raději, ačkoli z jejich společných filmů je u mě tenhle nejslabší, což ale rozhodně neznamené, že by byl špatný. Už kvůli všem zmíněným + Rosario Dawson a Lauren Lee Smith si tuhle konverzační chuťovku nenechám jen na jedno shlédnutí. Jen mě docela mrzí, že se v novém Gutierrezovo počinu tentokrát už neobjevily Adrianne Palicky a Marley Shelton. PS: Furt jsem čekala na imaginární rauchen pauzu a ono prd :(
99 franků (2007)
Chcete luxusní bejvák, luxusní plat, luxusní roštěnky, či tunu koksu? Žádný problém, jste-li alespoň trochu kreativní, švihejte do reklamní agentury, která vám tohle všechno dá a k tomu vám ještě přibalí jistotu, že se z toho všeho koksu a věčně nespokojených šéfů zblázníte. Jako tady Octave, od začátku nesympatickej vším pohrdač, kterej čím víc divákům podbízel své halucinace, tím víc mě nudilo mu to žrát. I ten první konec přišel pozdě, natož ty další a další alternativní, které ho následovaly. Ačkoli ten o vypuštěné reklamě alá "rozhodně nemůžeme tvrdit, že byste krmili zákazníky kecama" se opravdu vyvedl. Plusové body tedy udílím za ten ending, za další průjezd reklamní branží (z něhož si člověk vytvoří lepší obrázek, než u Po čem ženy touží) a za ten Zimmerův song v závěrečných titulkách. Ten už ale zazněl i v Pan Nikdo, nebo v Tenké červené linii a to jsou rozhodně o dost lepší kousky.
Bathory: Pomsta krvavej grófky (2006)
Víc takových filmů. Děj, jehož součástí je videohra, na mě působí vždycky značně atraktivně a tenhle se docela povedl. Hru samotnou bych si s radostí zahrála, graficky i atmosférou vypadala na slušně hratelný survival (připomělo mi to Obscure), herci nebyli nejhorší (Jimmy Simpson a Frankie Muniz mi jsou dost povědomí a dámské obsazení mi přišlo celkem přitažlivé) a Čachtická paní? Ta mě nikdy nezajímala a hle, tady jsem jí v pozici vraždící postavičky zkousla daleko lépe, než třeba v Jakubiskově onanii.
V červenci (2000)
Už před lety, když jsem čas od času náhodně koukla ne letní filmový klub ČT2, mě tahle road movie tak chytla za srdce, že jsem se do posledního záběru nestačila ani na nose podrbat. Navíc mě tehdá, na německý film, neskutečně dostala vysokou konstelací pěkných hereček, což byl v dobách, kdy na nás šly jiné tv kanály s Doktorem z Hor a Stefanie, nevídaný zážitek a překvapivé zjištění. Tyhle pocity ve mně evidentně přetrvaly i doposud, až na to, že tentokrát, po druhém shlédnutí, se mi zdá, že si i začínám oblibovat Bleibtreua, nad nímž jsem ještě donedávna ohrnovala nos. S příjemnou Christiane Paul po boku je ale nadmíru zábavný. Jako celý film.
Šesť vrážd stačí, mamička (1994)
Mamča od dvou dětí se zbláznila a začala vraždit každého, kdo se jí sebemenší ptákovinou znelíbil. A kupodivu jí to prošlo. Solidní černá komedie, na které však zahlodal zub času. Závěrečný soud a některá gesta Turnerové ale stojí za to.
Bunraku (2010)
Pistolník bez pistole (knírkatej Josh) a samuraj bez katany (ženatka Gackt) se spojují, aby čelili náporu desíti poměrně těžko překonatelných bojovníku, v jejichž čele stojí, jak béčkový viking vypadající, Hellboy. A jen tak pro parádu, ale vlastně asi i pro "namakanou káru a řidičské schopnosti", si s sebou vezmou jako bokovku ještě pingla z blízké putyky. A celé je to moc pěkně natočené, poskládané a vůbec vypiplané, ale tak nějak bez šťávy, správného humoru a pořádného příběhu. Jako by chtěl režisér natočit Kill Billa ve stylu Sin City a přitom si myslel, že scénarista netřeba (on Guy Moshe se na tom evidentně taky teprva psát učí). Chyba. Forma bez obsahu smrdí.
The Dead and the Damned (2011)
Tak jsem si od toho vzhledem k názvu (který zní jako parafráze na Cowboys and Aliens) a zaručené brakovosti mnohé neslibovala. Ono dobrých filmů, ve kterých si partička amatérů hraje na poldy, vojáky, či v tomto případě na kraví hochy, moc nejni, takže jsem si to pustila de facto jen proto, že mi bylo trapné smáznout to z disku bez sebemenšího mrknutí. A kupodivu jsem docela překvapená, né že by šlo o nějaké veledílo, ale není to vůbec tak špatné, jak bych čekala, ikdyž ani né tak špatné, aby to bylo dobré, ale má to pár nechtěných fórů, u kterých jsem musela vyprsknout smíchy (když nechcete aby vám zatčený utekl, připoutejte ho pouty k tenké větývce a dělejte, že je to v pořádku), docela pěkné zombíky (především zombice na cca hodině filmu se vyvedla) a pěknou blondýnku v hlavní ženské roli (ikdyž i ošklivého drsňáka s přitepleným hláskem po jejím boku). Sice si za čas sotva vzpomenu, že jsem tuhle pitominku viděla, ale teď jsem to zkoukla bez jediného zmáčknutí rychloposuvu... A to je u takového "céčka" poměrně úspěch.
Fanaticky zamilovaný (2005)
Kde jsou ti Farellyové? Skoro jsem je nenašla, na jejich zvyky je tato komedie až překvapivě krotká a možná proto i docela obyčejná. Drew a Fallon jsou docela fajn, film to také nebyl nejhorší, ale mně se přece jen o něco zájímavější a realističtější zdá původní verze s Firthem, v níž se film drží fotbalu (na ten amíci holt nejsou) a daleko více se soustředí na posedlost sportem, než na typickou romantiku... Ale což, na to, že mě sport nijak zvlášť nezajímá, mě obě verze Hornbyho horečky bavily poměrně dobře. 60%
London (2005)
Dva chlapíci si zalezou na záchod a nad zásobičkou koksu konverzují o tom, jak si posrali vztah s tou svojí vyvolenou. A chvílema je docela zábavné je poslouchat.