Recenzie (4 106)
Firma (1993)
Toma jsem nikdy moc nemusel a dívat se jak "nic nedělá" dvě a půl hodiny, to člověka celkem otráví. Zajímavý komentář: Triple H
Fantóm Paríža (2001)
Vizuálně úžasná bezdějová jízda na francouzský způsob. 75% Zajímavé komentáře: Radyo, k0C0UR
Ray (2004)
Výborná hudba, výborný Jamie Foxx. Zbytek tvoří životopisná nuda. Filmu chybí silný příběh se silnýmu scénami a něco, co by jej odlišilo od spousty podobných biografií ( nejvíc mi připomínal televizního Elvise s Kurtem Russelem). 70% Zajímavé komentáře: golfista, kleopatra, Kaka, Radko
Zámocký hotel Orth (1996) (seriál)
Dlouho připravovaná pomsta za Temelín.
Vlasy (1979)
Nejhodnotnější muzikál. 100% Zajímavé komentáře: Gemini , Dadel, kiddo, pshimi, meave, Cimr
Teletubbies (1997) (seriál)
Na tohle už jsem vážně moc starý. Zajímavé komentáře: Radyo, Djkoma, Dr.film, Rex Mundi, gibbon, Berry, Flynn, ScorM
Pohotovosť (1994) (seriál)
První série strhující, na ty poslední raději rychle zapomenout. Zajímavé komentáře: kleopatra, Tyler, Vesman, Hopper
Spice World (1997)
Skvostný důkaz toho, jak dopadne 99% účastníků Superstar. Zajímavé komentáře: pshimi, Fingon, Kochanski, sta
Místo nahoře (2004) (seriál)
Nic jsem nečekal, a o to víc mne promyšlený děj a slušné herecké výkony potěšily. Zajímavý komentář: Tsunami_X
Panika (2001)
Panika? Ano, je na místě.