Posledné recenzie (2 567)
Černobylské srdce (2003)
Suhlas z komentarom Gothar a Hanys......sracka ...nie tragedia ale to srdcervuce spracovanie
Stake Land (2010)
Niečo tak atmosferické a pohlcujúce som nevidel ani nepamätám...
Česko Slovenská SuperStar (2011) (relácia)
No, z Reality show u nas vysielanych asi jedina co ma fakt uroven