Recenzie (4 108)
Život na zámku (1995) (seriál)
Nemám nic proti českým seriálům, ale tenhle mě prostě ničím neoslovil. A žádný z těch 52 dílů (ano, viděl jsem všechny) neukázal nic překvapivého, nového nebo nečekaného. Celkově ani ne průměr. Zajímavé komentáře: Tsunami_X, ostre_pero
Šéf (1977) (seriál)
Antipatie + apatie. Hezká antiteze rychlých amerických seriálů s krásnými mladými hrdiny.
Doktor z hôr (1992) (seriál)
Podprůměrný německý romantický film rozporcovaný do nekonečného množství epizod. Utrpení! Zajímavé komentáře: Gemini , Bean, Redlum, Kochanski, Hever, Shadowfax
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Výbušná satira. 85% Zajímavé komentáře: Galadriel, Pohrobek, Melies, Eodeon, anderson :), Humprt Pum
Tele Tele (2000) (relácia)
U zábavného pořadu bych čekal víc než jeden dobrý vtip na 10 epizod, ale pár zásahů do středu se bandě okolo Genzera a Suchánka podařilo. Zajímavé komentáře: Tosim, Gemini, Pohrobek, monolog, Fingon, Derek
Včielka Maja (1975) (seriál)
Na Japonce málo japonské. Pokémoni mě svou barevností a úchylností chytli víc. Holt, jsem jiná generace. Zajímavé komentáře: Lima, kollis, fleker
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Naše/vaše pravidelná dávka bolesti. Po pár epizodách budete krvácet i z uší. Zajímavé komentáře: Lima, Gemini, woody, ScreamJay, EdaS, Terter, Hitman_47, Weruss, haWranka, Pisoare
Únos (2004)
Klasicky nudný "Redfordovský" thriller. Zajímavý komentář: Kaka
Komisár Rex (1994) (seriál)
1* za to, že jsem vydržel celou první sérii. S odstupem času se tomu sám divím. Zajímavé komentáře: Lima, Le_Chuck, Superpero, cheyene, Sveter
Haló, haló! (1982) (seriál)
Některé díly jsou prostě geniální, jiné bohužel pouze dobré a občas jenom průměrné nebo trapné. Zajímavé komentáře: movie, DaViD´82, YURAyura, Kislos