Recenzie (386)
Sám doma (1990)
Absencia inteligencie je viac než očividná,maximálne predvídateľné, infantilné ale aj napriek tomu o to tu nejde - ide hlavne o smiech a tento snímok ho vo vás vzbudí dokonale.
MacGyver (1985) (seriál)
V živote som to nevidel, ale zato že to bolo v Simpsonovcoch dávam plný počet : )
Knight Rider (2008) (seriál)
Trapas !!
Smotánka (1996) (relácia)
Hmm pochybujem, že slovenský národ je zvedavý kto s kým chodí, kto sa s kým rozišiel, kto čo trápne spravil atď. Toto je výplod veľmi zvrátenej mysle.
Transformers (2007)
Stupid tooth fairy !!!!
Teleráno (2002) (relácia)
Príjemné spestrenie pracovného rána, len škoda toho, že v čase vysielanie sú všetci v robote poprípade v škole : )
Krvavý piesok (2009)
Zobrazenie Anubisa bolo vááážne trápne. Takú úbohú počítačovú animáciu si mohli odpustiť. Viac-menej aj keby to bolo lepšie, nezachránilo by to nič. Snaha bola, ale na film to bolo príliš nudné a nezaujímavé.
Šialené rande (2003)
Stačí raz pozrieť a stačilo. Položiť niekde na opustené miesto a možno o 10 -20 rokov pozrieť znova.
Vojna anjelov (2007)
Akosi som sa strácal v tom miš-maši slov a slovných hračiek a celkovo som nepochopil zámer, pointu, charaktery, kto je s kým a kto je proti nemu a kto je dobrý a kto je zlý a prečo ho zastrelil atď. Hrozný guláš. Kebyže sa to aspoň vykompenzuje na akcii, ale ani to nie. Ďalšie premrhané stiahnuté megabity , ktoré som si mohol radšej nechať k dobro.
Peklo (2003)
Film, ktorý ako jeden z mála má hĺbku aj napriek svojmu scenáru.