Recenzie (8 224)
65 (2023)
Nezáživné Dino Crisis s Adamem Řidičem.
Medveď na kokse (2023)
Vtipe vylez. Chudák Lijota.
Boudica: Královna válečnice (2023)
Na Saban to není uplný shit, ale je to z části nudný shit.
Svatba na odstřel (2022)
Připomínalo mi to bollywood - tudíž hovno.
Manodrome (2023)
Je to nudný hovno no, ale za Eisenberga nechám jednu protože je vidět, že se snažil.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Já = na přeceňovaných věcech hledám chyby a na podceňovaných hledám jen to dobré + jsem hodně náročný..takže moje hodnocení neberte relevantně.. děkuji. Tohle mi upřímně přijde o dost slabší než první díl a upřímně dal sem repete i prvního a už sem se též moc nechytal. Přijde mi to jako hroznej bordel.
Sympathy for the Devil (2023)
Blázinec.
Rodina Addamsovcov 2 (1993)
Divím se, že takova kravina pro děcka tu má takový hodnocení, ale tak CSFD se nedá brát s tim hodnocením absolutně vážně no. Jak už sem psal.
One Piece (2023) (seriál)
Van Pís je celkem sympatický, zvláštní seriál, ze kterého nejsem teda nijak odvařenej, ale na zabití nudy je to fajn výplň.
Shrapnel (2023)
To byla hrozná nuda no. Ty CGI výprsky krve byla taky třešnička. Klasika Saban umí i lepší a mín nudný filmy.