Posledné recenzie (22)
Bullet Train (2022)
Velice zabavné. Film měl skoro vše co bych od něj očekával. A diky skvelému výkonu herců si u mě zaslouží 85-90%
SAS: Zrození Černé labutě (2021)
Mě to až tak špatné nepřišlo. Herci nebyli až tak výrazní ale kamera a střih pro mě cekem 45%.
Voyagers: Vesmírna misia (2021)
Potenciál by to mělo ale bylo to málo propracované.