Recenzie (3 528)
Edtv (1999)
Aneb jak se z výtečného námětu může stát naprosto nezajímavá a skrz naskrz tuctová komedie.
Začalo sa to jednej horúcej noci (2001)
Začalo to jedné žhavé noci... a skončilo to dobrým filmem se strukturou vyprávění ala Kurusawův Rašomon. Vtipné, nápadité a výtečně obsazené. Dokonce i Liv Tyler tady její osudovou krásku bez problémů uvěříte.
Zabijak (1989)
Přepálené emoce, přepálená akce, prostě akurátní zábava v esenci hongkongského akčního filmu.
Vykosťovač (1998)
Když pomineme, že z Hauera někdo vykostil veškeré charisma, tak se to i dá. Celkem to uteče a dvě scény skoro i obsahují stopové množství mrazivé atmosféry.
Predátor 2 (1990)
Nakonec to není zase až tak hrozné jak se zpočátku zdá. Ovšem pouze díky závěrečné dvacetiminutovce.
Na dostrel (1993)
Stařec a moře v akčním hávu bez akce, moře a starce. Ano, je to přesně tak blbé jak to zní, ale nudné to není. To zase ne.
Diabolská pasca (1996)
Stupidní až přímo debilní remake Ďábelských žen. A Sharon Stone se Simone Signoret nemůže rovnat ani krásou, ani herectvím.
Prasiatko Babe (1995)
Babe je prase jako kráva. Charismatické prase. To se často nevidí. Škoda, že jinak je to typická lošťomiloušká Disneyovka. Akorát hraná.
Sofiina voľba (1982)
Pakula může Streepové nohy zulíbat, jelikož ona je jediným, zato však pořádným, kladem této jinak otrocké a příliš nenápadité adaptace.
Tenká červená čiara (1998)
Malick sice umí (a nemálo), ale místy poněkud nudí (a nemálo), protože se točí v kruhu (a nemálo). A nemusel by.