Recenzie (3 528)
Náhla smrť (1995)
Kdyby se to aspoň odehrávalo v Holešovické aréně, tak by mě to možná i chvíli bavilo. Možná.
Ong-bak (2003)
Více než film samotný stojí za vidění dokument o natáčení těch scén co popírají fyzikální zákony - maximálně zajímavé.
Bubba Ho-tep (2002)
Bruce opět posiluje svůj kultovní status. A to způsobem zcela nevídaným. Tentokrát se nespokojí pouze se svým charismatem, ale zapojí i své herecké umění. Souboj prostatického (ne)Elvise s faraonskou mumií v kulisách domova důchodců? Proč ne. Kvanta hlášek, Bruce, černošský JFK, Bruce, pravda o králi rock´n´rollu a... a samosebou hlavně a především TEN Bruce Campbell.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Jako vážně míněná část vetřelčího univerza nedůstojné, ale jako zábavné (a to i navzdory své neskrývané tuposti) akční sci-fi to tak úplně zatratit nelze.
Hellraiser (1987)
Kdyby místo toho Barker raději něco napsal, tak by udělal lépe.
Smrť prichádza v bielom (2003)
Komediální část sice poráží na hlavu tu horrorovou, ale celkově je tato road movie o sbližování jedné rodiny velmi příjemná záležitost; prostě "horrorový Griswoldovic" jak vyšití.
Herkules (1995) (seriál)
Byla to blbost, ale narozdíl od spřízněné Xeny mě to nikdy nebavilo. Žádný nadhled, necharismatický Kevin Sorbo a žádná Gabriela. Místo toho jakýsi metrosexuál Michael Hurst. Navíc i scénáře byly hodně blbé. A hlavně žádný cool bojový jekot.
Narkotiká (2002)
V podstatě taková syrovější a drsnější verze Training Day.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
"When you have to shoot, shoot. Don't talk." Nejlepší film co znám. Tečka.
Po čom ženy túžia (2000)
Mel sice nechává naplno pracovat své charisma i nesporný skvělý komediální talent, ale nikdo jiný mu po hříchu nestačí ani sekundovat. A to včetně scenáristů a paní režisérky.