Recenzie (3 528)
Il bosco fuori (2006)
Tak špatné, že se při tom ani spát nedá.
Větrný démon (1990)
Snímek s nejzavilejšími pohledy v dějinách kinematografie aneb kam se hrabe Clint Eastwood.
Mrtvý sníh (2009)
Odpad! za úvodních sedmdesát minut a silné čtyři hvězdičky za závěrečnou dvacetiminutovku, kdy to konečně začně být tím, co od toho divák očekává.
Polibek upíra (1988)
Škoda, že se Cage narodil až do dob mluveného filmu. Tady svým poulením očisek dokazuje, že v éře němého filmu by se spíše uplatnil.
Príťažlivé zlo (2009)
A to je ještě ta druhá hvězda za poslední záběr, kdy to konečně je aspoň trochu vtipné.
Treevenge (2008)
Já vždycky věděl proč používáme o Vánocích umělý stromek a ne ty živé krvelačné hajzlíky z lesů.
Korgoth of Barbaria (2006) (TV film)
S Korgothem na věčné časy a nikdy jinak. Škoda, že pouze v jedné epizodě.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Vtipné, byť místy dětinské a poněkud dlouhé. Ale i tak... S cínovou lžící na vás, holomci nezverní!
Bareuge salja (2007)
První asijský film, u kterého bych ocenil případný západní remake. Námět totiž je na podtrženou jedničku, ale výsledek tomu až na pár dílčích nápadů vůbec neodpovídá.