Recenzie (134)
Tri dni k slobode (2010)
Mnohem napínavější podívaná než původní verze (Nevinná).
Geriho hra (1997)
Celý film najdete zde - http://www.youtube.com/watch?v=dnGBuhu6Txc
Pre vtáčikov (2000)
Celý film najdete zde - http://www.youtube.com/watch?v=omk6TAxJYOg
Tron: Dedičstvo (2010)
Tak tomu říkám "Jiná dimenze"! Dávám čtyři hvězdy s odřenýma ušima. Mohlo to být lepší... Ale každopádně audiovizuálně dokonalý film. 75%
Piraňa 3D (2010)
J*A*S*M to vystihl! "Piraňa, kozy, kozy, kozy, piraňa, kozy, kozy, piraňa, krev, krev, penis, krev, piraňa, konec." :D
Vianočná koleda (2009)
Pěkná vánoční pohádka s kapkou temné atmosféry.
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Zvláštni a brilantní film zároveň. Nedokážu si to představit jinak...
Ako si vycvičiť draka (2010)
Po dlouhé době hodně povedený animák s hodně povedenou animací! Nádhera!
Rozsudok smrti (2007)
První polovina byla dobrá i kdyz trochu predvídatelná... Pak jakoby vzal do rukou film úplně jiný režisér! 65%
Prekliaty ostrov (2010)
Martin Scorsese si asi Leonarda DiCapria zamiloval... Prokletý ostrov je v pořadí čtvrtý skvělý film po sobě ve kterém hraje hlavní roli zmíněný Leo. Toto Duo je moje krevní skupina takže nemám co vytknout.