Recenzie (134)
Letec (2004)
Leonardo DiCaprio v tomto filmu předvádí, že patří opravdu mezi špičkové herce a jeho výkon je dokonalý! Tímto filmem jsem si Lea zamiloval. Naprostá bomba!
2012 (2009)
Tak tohle bylo další ztvárnění "konce světa". Ze začátku se mi to celkem líbil, efekty byli nádherné a "uvěřitelné", ale jak to hlavnímu hrdinovi a jeho rodince všechno vycházelo, to už tak uvěřitelné nebylo. Emmerichův Den Poté byl lepší. 69%
Silent Hill (2006)
Podle mě nejlepší film podle videohry! Takový Max Payne, Doom, Alone in the Dark nebo Resident Evil... Ti všichni se mužou jít zahrabat.
V tom dome straší (2006)
O tomhle animáku jsem vubec neslysel a podle hodnoceni jsem od neho ani moc neocekaval! Po zkouknuti me prijemne prekvapil! 80%
Tri sezóny v pekle (2009)
Čekal jsem víc... 50%
Neľútostný súboj (1995)
Tento film jsem měl hodně dlouho v PC, ale vždy jsem ho přehlížel, protože mě odrazovala kvalita AVi a rok 1995. Když nebylo do čeho píchnout tak jsem si ho teda pustil a WOW! Tohle jsem vůbec nečekal... Nechápu proč jsem ho neviděl někdy dřív! Bylo to pro mě strhující překvapení a moc se mi to líbilo! Od doby co jsem ho zkouknul patří mezi me oblíbené!
Počiatok (2010)
Dokonalost! Obsazení, Leonardo DiCaprio, Efekty, Zimmerova hudba, Emoce, Atmosféra, Napínavost, Přestřelky... Byl jsem ohromen!
P.S.: Milujem ťa (2007)
Babská záležitost, ale dalo se na to dívat...
Čepel smrti (2009)
Amatérsky natočeno po všech stránkách!
72 hodín k slobode (2008)
Celkem jednoduchý příběh, ale bavil mě.