Recenzie (134)
Návrat Temného rytiera (2012)
Můj nejočekávanější film je tady! Byl to nařez, ale Temny rytíř byl kapku lepší.
SEALS: S nasadením života (2012)
Když si odmyslím prvních 20 minut tak dávám 4*. Přestřelky a akční scény jsou na vysoké úrovni, ale místama to je až moc "americké".
Nedotknuteľní (2011)
Dokonalé zkloubení dramatu a komedie.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Každopádně nejlepší díl ze všech!
La cara oculta (2011)
Španělové mají opravdu originální kousky z tohoto žánru a La Cara oculta není vyjímka, ale ten konec mohl být propracovanější.
Dokonalá vražda (1998)
Kvalitní, chytrý a plnohodnotný thriller tak jak to mám rád.
Mucha (1986)
Na svoji dobu brilantně zvládnutý film a i teď se na to dalo s údivem dívat, ale nedokázalo mě to dostatečně udržet u obrazovky.
Americká kliatba (2005)
Za pár povedených scén jako třeba převrácení kočáru dávám 2*. Jinak jsem u filmu usínal.
Muži v čiernom 3 (2012)
Po skončení filmu přemýšlím o 5* protože ten konec mě dostal, ale uvědomuji si, že celkově byl celý film spíš na 4*. Každopádně mě to hodně překvapilo a myslím, že tento díl předčil první dva. 75%
Upírov pomocník (2009)
Příjemná oddychovka u které je už od začátku znát, že to není žádný Béčkový film, ale díky průměrnému scénáři jen na 3*.