Recenzie (249)
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 5: Návrat Mandaloriána (2022) (epizóda)
Může mi někdo od Disneyho vysvětlit, proč takhle nevypadaly Epizody VII - IX?!
Kate (2021)
Kate Wick-Ripley.
Mars (2018)
"Z čeho evoluce vybírá, když není z čeho vybírat?" aneb "Whitney Houston, we have a problem!" - prostě Češi na Marsu. Hodně slabé 3*. Bohužel čekání na dobrý český sci-fi film 21. století pokračuje.
Zaklínač: Vlčí sen (2021)
Naprostá spokojenost, hlavně za to, že autoři hodně čerpali inspiraci (vixena, křížení příšer) ze zatím poslední knihy "Bouřková sezóna", jejíž děj se odehrává před románovou pentalogií, podle které vzniká hraný seriál a tudíž by na ni asi jinak nedošlo. Přitom zásadním způsobem osvětluje Zaklínačovo univerzum.
Nezha (2019)
Zmatená báchorka o tom, kterak maskot Gorillaz bojoval s drakem, ale hlavně sám se sebou, za hudebního podkresu vykraného z filmu Mortal Kombat. Proč se všichni, kromě NeZhaových rodičů, museli chovat jako hlupáci a debilové?
Přísně tajné projekty UFO: Odtajněno - Neznámý projekt Modrá kniha (2021) (epizóda)
V dokumentu není nic, co by fanoušci tohoto fenoménu už dávno nevěděli, navíc místo použití dochovaných originálních záznamů tu máme jakousi hnusnou rozmazanou počítačovou animaci jako vystřiženou z PC her přelomu tisíciletí.
Expedícia: Džungla (2021)
Klasické Disneyho bezduché omalovánky. Když budu chtít skouknout nějakou tu konverzační lodní naháněčku namachrovaného lodníka s emancipovanou ženou s německou hrozbou v zádech, raději sáhnu po osvědčené "Africké královně".
Anne Boleyn (2021) (seriál)
Muhehe. Už se těším,jak bude vypadat dcera této "Anny Boleyn" - původně bledá a rusovlasá královna Alžběta - předpokládám, že ji bude hrát jednonohý černošský transsexuál.
James Bond: V tajnej službe Jej veličenstva (1969)
Vůbec ne tak špatná Bondovka, jak se tvrdí, navíc s dost brutálním koncem. A kdo tvrdí, že Diana Rigg není kost, je buď vůl, nebo úplně slepý.
Voyagers: Vesmírna misia (2021)
!Pozor spoiler! - Pán Much Reloaded. Jen škoda toho konce.