Recenzie (250)
Lovecraftova země - Meet Me in Daegu (2020) (epizóda)
První díl, kdy se ta prkenná BLM agitka dala alespoň trochu snést, hlavně kvůli výkonu devítiocasé "humiko". Lovecrafta bychom tu ovšem opět hledali marně.
Zachraňte se! (2020)
Tento film nutí člověka přemýšlet... a to nad tím, jestli si ti dva pičusové opravdu zasloužili - POZOR SPOILER - zachránit.
Mulan (2020)
Ani Chuo Čchin, ani Chuo Mulan, ale CHUO VINA. První opravdu nepovedený remake klasické kreslené Disneyovky. Absolutně nechápu, na co padlo těch 200 mega.
Archiv (2020)
The Others Reloaded
Diego Maradona (2019)
Tento dokument o božském Diegovi byl ještě lepší, než jsem čekal. Navíc palec nahoru za ty fantastické zrestaurované záběry. Říkejte se si, co chcete, ale přes všechny ty sračky, kterými si zničil kariéru a posral život, pro mě byl, je a navždy zůstane Maradona nejlepším fotbalistou všech dob.
Antebellum (2020)
Hnusná rasisticlá agitka hnutí BLM, kde jsou běloši zobrazováni v neakceptovatelných a urážlivých stereotypech. Odcházím do ulic zapalovat a rabovat.
Santa Clarita Diet - Takže netopýr nebo opice (2017) (epizóda)
Pozor SPOILER: No ty vole - zabít hned v prvním díle Nathana Filliona - to jako fakt?!
Star Wars: Klonové války - Old Friends Not Forgotten (2020) (epizóda)
Já tu Asoku prostě miluju!!!
#Žiju (2020)
Přesně ten typ filmu, kdy fandíte zombíkům, aby toho kreténa konečně sejmuli.
Jak vznikal Zaklínač (2020)
V podstatě v tomto dokumentu neřekli vůbec nic, co bychom už nevěděli/neviděli, neukázali žádné pořádné "making of", nedali prostor autorovi předlohy (i když naprosto chápu proč) a jen a pouze vychvalovali svůj zmatený koncept různých časových linií a "geniální" nápady, kterými prý předlohu ještě vyšperkovali. Na takto ambiciózní seriál jde o dost odfláknutý dokument.