Recenzie (249)
Votrelec ³ (1992)
Ke shlédnutí doporučuji spíše prodlouženou Speciální edici s úplně jiným stvořením vetřelce než v kino verzi a dalšími vystřiženými scénami, které záplatují některé nelogičnosti. Naopak konec je asi efektnější v původní verzi. Bohužel s odstupem času musím říct, že tímto filmem měla vetřelčí sága skončit. Vše, co bylo natočeno po V3 už za mc nestojí.
Lov (2020)
Po prvotním seznámení s neposlušnou lovnou zvěří v letadle se na scéně asi po pěti minutách objevila Emma Roberts se slušivým roubíkem a já hned věděl, kdo bude hlavní hrdinkou. A v tom jí - pozor spoiler!!! - ustřelili palici a na scénu nastoupila nevlastní sestra nevěsty z Kill Billa. Sice úplnej magor, ale to jsem řešil jen do chvíle, než sundala tu hnusnou košili. Pak už mi to bylo jedno. A to bylo po šoku z Emčiny rozkřáplé kebule první a rozhodně ne poslední příjemné překvapení tohoto filmu. IMHO dokážu si tuto mstitelku představit jako protivnici predátora nebo vetřelce. Doufám, že na ni budou producenti myslet.
Průrva (1990)
Akvárium bez vrchní strany v ponorce, chození v pomořské jeskyni v malířskžch kombinézách či řasy z bublinkové fólie, to jen tak někde neuvidíte :o)))
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Hnusná feministická agitka bez nápadu a bez tempa, kterou napsala i natočila ženská. Takže všichni chlapi jsou tu maskulinní čuráci a všechny ženy super cool. Brrr!!! Pár slušných akčních scén tu nudu a vatu nezachrání. Asi nejlíp to v recenzi trefil Verbal.
Terminátor: Temný osud (2019)
Totální recyklace dílů 1, 2 a původní trojky, bez špetky tvůrčí invence, zaneřáděná průměrným CGI a odehrávající se převážně ve tmě. Alespoň že se vrátilo původní osvědčené duo, byť už v důchodovém věku.
Princezná a pol kráľovstva (2019) (TV film)
Slabé tři hvězdy a to ještě jen kvůli hláškám Marka Ebena a opravdu krásné princezně Evě Josefíkové. Kdybych si nepřečetl, že scénář napsal Petr Hudský, myslel bych si, že ho má na svědomí Ladislav Špaček.
Mandalorián - Kapitola 7: Zúčtovanie (2019) (epizóda)
Tak nám zatím Mandalorian válcuje Epizody VII-IX neskutečným způsobem!
Bitka o Midway (2019)
Za mě naprosto nečekaná, ale zasloužená spokojenost. Viděno v kině. V TV to asi moc koukatelné nebude.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Barborko, chceš jitrnici?
Alien Reign of Man (2017)
Jediné, co tomuto filmu chybí k dokonalosti, je alespoň malé cameo Jaromíra Soukupa.