Recenzie (249)
Vo štvorici po opici (2009)
Mírné zklamání. Asi jsem čekal víc, než jsem mohl dostat.
Nezastaviteľný vlak (2010)
V den, kdy jsem se dozvěděl onu smutnou novinu, že se tento skvělý režisér rozhodl dobrovolně odejít z tohoto světa jsem uctil jeho památku shlédnutím jeho posledního majstrštyku. Nezklamal mě. Budeš nám chybět Tony. R.I.P.
Zloději času (1981)
Monty Pythony mám rád, ale tohle mě nějak minulo. Asi proto, že v době shlédnutí už jsem rozhodně nebyl cílová skupina diváků. Imaginace slušná, ale jinak opičkování jak z Troškáren. Pro mě jednoznačně zklamání.
Posledný výkrik (2012)
Možná měli Kučerovci raději natočit s Ivetkou nostalgický pornáč pro milovníky osmdesátých let s názvem "Poslední výstřik" (nebo výstřih?)
Zakázaná zóna (2010)
Hodně muziky za málo peněz. Velice příjemné překvapení!
Mazacia hlava (1977)
Absolut Lynch. Film se jmenuje Mazací hlava zřejmě proto, že vám totálně vymaže hlavu. Ale to "dítě" je na svou dobu absolutně neuvěřitelný.
Moucha (1999) (seriál)
Od dob "Co se děje v trávě" tu nic lepšího nebylo! Už dlouho jsem se tak nenasmál. Ještě lepší je, že se u Mouchy baví i moje děti.
Drobčekovia (2006) (seriál)
Pěkná animace, jenom škoda, že u poloviny epizod se kamsi vytratila pointa...
...A je to! (1979) (seriál)
Tohle vůbec nemá cenu komentovat. Jasných *****
Co se děje v trávě (1980) (seriál)
Proboha proč právě tenhle NAPROSTO BOŽÍ večerníček ČT neopakuje, místo 99% shitů vyrobených po r. 2000? TERMIT RULEZ!!!